Show simple item record

dc.contributor.advisorMonge Gómez, Natalia
dc.contributor.authorZenigaonaindia Narbaiza, Nahia
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-02-28T17:24:35Z
dc.date.available2019-02-28T17:24:35Z
dc.date.issued2019-02-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/31761
dc.description.abstract[EUS] Lehen Hezkuntzako ikaslearen ongizatea eskola-bizipenaren menpe dago eta honetan hezitzaile batek ikaslearengan duen eragina zuzena da. Ikaslearen garapenean, eskolako harremanek eta elkarrekintzek ikaslea baldintzatuko dute, baita hezkuntzan eragin gehien duen faktore nagusienetariko batek ere, motibazioak. Ikaslearen ongizatera heltzeko ezaugarri hauek kontuan hartu beharrekoak dira. Lan honetan eskola bateko egoera bat ikertuko da, ikasleen harremanak eta motibazioa nolakoa diren aztertuz. Horretarako bi parte hartzaile egon dira, irakasleak eta ikasleak. Azkenik, irakasleek honetan nolako eragina duten ondorioztatuko da.es_ES
dc.description.abstract[ES] El bienestar del alumno de Primaria depende de la vida escolar, por lo que la influencia de un profesor sobre el alumno es directa. En el desarrollo estudiantil, las relaciones e interacciones escolares condicionarán al alumnado, también uno de los factores más importantes en la educación, la motivación. Estas características, deben ser consideradas para llegar al bienestar del estudiante. En este trabajo, se investigará una situación en una escuela, donde se estudiarán las relaciones y la motivación de los estudiantes. Para ello se ha tenido en cuenta tanto la participación de los alumnos como la de profesores. Finalmente, se concluirá con la influencia de los docentes en ellos.es_ES
dc.description.abstract[EN] The welfare of Primary school students depends on school life, so the teacher’s influence on a student is direct. In students’ development, school relationships and interactions will condition the students, and also one of the most important factors in education, motivation. These characteristics must be considered in order to achieve students’ welfare. In this essay, a school’s situation will be investigated, analysing students’ relationships and motivation. For that, it has been taken into account teachers’ and students’participation. Finally, teachers’ effect on this subject will be concluded.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectmotibazioaes_ES
dc.subjectmotivaciónes_ES
dc.subjectmotivationes_ES
dc.subjecteskola harremana
dc.subjectLehen Hezkuntza
dc.subjectongizatea
dc.subjecthezkuntza emozionala
dc.subjectrelaciones escolares
dc.subjectEducación Primaria
dc.subjectbienestar
dc.subjecteducación emocional
dc.subjectschool relationships
dc.subjectPrimary Education
dc.subjectwelfare
dc.subjectemotional education
dc.titleHezitzaile baten eragina haurren harremanetan eta motibazioanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-02-05T10:27:44Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, Nahia Zenigaonaindia Narbaiza
dc.identifier.gaurassign62140-768668


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record