Show simple item record

dc.contributor.advisorAxpe Saez, Inge ORCID
dc.contributor.authorNazabal Meire, Olatz
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-05-03T12:07:53Z
dc.date.available2019-05-03T12:07:53Z
dc.date.issued2019-05-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/32631
dc.description.abstract[EUS] Garapen emozionalaren oinarria haurraren lehenengo urteetan ematen da. Beraz, norbere emozioak ezagutzea, ulertzea eta ondo kudeatzen jakitea, eta besteenak ere antzematea eta ulertzea, ezinbestekoa izango da elkarbizitzarako giroa osasuntsua izan dadin. Egindako ikerketa honen helburua, 3-6 urte bitarteko 42 umeen (21 neska eta 21 mutil) garapen emozionala eta zehazki, ulermen emozionala, erregulazio emozionala eta enpatia zein puntutaraino garatuta dauden aztertzea izan da. Horretarako bi hipotesi planteatu dira: 1) Adinak aurrera egin ahala puntuazioak altuagoak izango dira; 2) Neskek mutilek baino altuago puntuatuko dute. Esan beharra dago, emaitzetan ezberdintasun esanguratsuak aurkitu arren, hipotesiak ez direla bete. Emaitza hauen arrazoi posibleak ondorioen atalean azaldu dira.es_ES
dc.description.abstract[ES] La base del desarrollo emocional se da en los primeros años de la infancia. Por ello, conocer las propias emociones, entenderlas y saber gestionarlas, y también reconocer y entender las del resto, será imprescindible para que la convivencia sea sana. Este trabajo tiene como objetivo conocer el desarrollo emocional de 42 niños y niñas (21 niños y 21 niñas) de 3-6 años de edad: hasta qué punto están desarrolladas su comprensión emocional, su regulación emocional y su empatía. Se han planteado dos hipótesis: 1) El alumnado de más edad, obtendrá mayores puntuaciones; 2) Las chicas puntuarán más alto que los chicos. A pesar de que los resultados muestran algunas diferencias significativas, no se pueden confirmar las hipótesis. Las posibles razones de estos resultados se analizan en el apartado de conclusiones.es_ES
dc.description.abstract[EN] The base of the emotional development takes place in the first years of childhood. Knowing the own emotions, understanding them and being able to deal with them, as well as recognizing and understanding those of others, will be necessary in order to have a healthy daily coexistence. The main objective of this survey is to analyze the emotional development of 42 children (21 girls and 21 boys) between 3-6 years old: to what extent emotional comprehension, emotional regulation and empathy are developed. Two hypotheses have been considered: 1) The older the children are, the better scores they will obtain 2) Girls will get better scores than boys. Even though statistical significant differences have been found, the hypotheses cannot be confirmed. The possible reasons for these results are analyzed in the conclusions section.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectgarapen emozionalaes_ES
dc.subjecthaurrakes_ES
dc.subjectulermen emozionalaes_ES
dc.subjectenpatiaes_ES
dc.subjecterregulazio emozionalaes_ES
dc.subjectdesarrollo emocionales_ES
dc.subjectniñoses_ES
dc.subjectcomprensión emocionales_ES
dc.subjectempatíaes_ES
dc.subjectregulación emocionales_ES
dc.subjectemotional developmentes_ES
dc.subjectchildes_ES
dc.subjectemotional comprehensiones_ES
dc.subjectempathyes_ES
dc.subjectemotional regulationes_ES
dc.titleGarapen emozionalaren oinarria Haur Hezkuntzan: ulermen emozionala, erregulazio emozionala eta enpatiaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-02-05T10:26:45Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, Olatz Nazabal Meire
dc.identifier.gaurassign59939-762789


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record