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      Jerarquización en el tratamiento periodístico de los asesinatos de ETA en los medios de comunicación vascos (1996-1998) 

      Caminos Marcet, José María; Armentia Vizuete, José Ignacio ORCID; Marín Murillo, María Flora ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      The newspapers of the Basque Country had not yet made fully aware of the importance of media in the fight against terrorism until 1996. From that year ETA began a sustained campaign of attacks to politicians and the media ...
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      La síntesis infodigital: El cambio en la comunicación local 

      Valero Sancho, José Luis ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      The new multimedia forms, consist of properties that include information and documentation that can attract the interest of different people of a certain relatively small geographical area. These new fusions, their ways ...
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      Lolita airada: girl power y venganza en Hard Candy (David Slade, 2005) 

      Aguirre Miguélez, Katixa (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      Artikulu honetan betidanik zinearen historian presente egon den Lolitaren mitoa XXI mendeko zinera nola egokitu den aztertzen da. Horretarako, Hard Candy pelikula independente amerikarra hartzen da eredutzat. Ohiko baliabideez ...
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      Nuevos formatos publicitarios y telefonía móvil: los "mobile advergames" 

      Adelantado Mateu, Eulalia; Martí Parreño, José (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      This paper analyzes mobile advergames in the context of advertising formats used in mobile marketing. Based on the features and functionality that define these formats, this paper identifies the predominant type of these ...
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      Revistas iberoamericanas sobre comunicación 

      Aiestaran Yarza, Alazne (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
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      Variaciones estratégicas en los spots electorales de televisión y de Internet en campaña electoral 

      Gómez Puertas, Lorena; Capdevila Gómez, Arantxa (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      The electoral campaign before the elections of March 9, 2008 was the first one in which the political parties decided to use Internet as media of his electoral spots. In this article are exposed the results of a research ...