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dc.contributor.authorMonge Benito, Sergio
dc.contributor.authorEtxebarria Gangoiti, Joseba Andoni
dc.date.accessioned2020-02-13T19:28:25Z
dc.date.available2020-02-13T19:28:25Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationZer 14(27) : 349-368 (2009)
dc.identifier.issn1137-1102
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/41002
dc.description.abstractIkerlan honek publizitatearen sektoreko euskal profesionalek beren eguneroko eginbeharrekin lotzen diren ezagutza-arlo desberdinak direla-eta dituzten jarrerak aztertzen ditu, baita epe labur-ertainean (5 urte) dituzten prestakuntza-asmoak ere. Halaber, ikerlanak beren eguneroko lanerako hobekien estimatzen dituzten gaitasunak identifikatzen ditu eta ikastetxeek hezkuntza iraunkorraren eskaintza egiteko orduan zein esparru eskaini behar duten iradokitzen du. Ikerlan honek ikasketa-planen eta profesionalentzako ikastaroen eskaintza zehazteko asmoan publizitatearen sektoreko unibertsitateek eta beste ikastetxeek duten jakinminari erantzuten dio. Ikerlanaren emaitzen bidez xede-merkatu baten joerak ezagutu ditugu: Euskal Autonomia Erkidegoko (EAE) publizitatearen sektorekoa, hain zuzen ere.; This study analyzes advertising basque professionals attitudes towards several areas of knowledge related to their daily work and their training intentions in those areas for next five years. Most valued areas of knowledge related to advertising professionals daily work are identified and some areas in which training centres should focus their educational offer are highlighted. This research paper is an answer to the interest of universities and other training centres on defining better career programs and better continuing educational offers for professionals. Results of the study allow us to identify some interesting trends in a target market: advertising professionals of the Basque Country.; Este estudio analiza las actitudes de los profesionales vascos del sector de la publicidad ante las distintas áreas de conocimiento relacionadas con su trabajo diario, y sus intenciones de formación a corto-medio plazo (5 años). También identifica las competencias que mejor valoran para acometer su trabajo diario, y sugiere los campos en las que los centros educativos deberían elaborar su oferta de formación permanente. Esta investigación responde al interés de universidades y otros centros formativos del sector de la publicidad por definir la oferta de planes de estudio y cursos para profesionales. Los resultados de la investigación nos han permitido identificar tendencias dentro de un mercado objetivo: el del sector de la publicidad en la Comunidad Autónoma Vasca (CAV).
dc.language.isospa
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleProfesionales de la Publicidad en la Comunidad Autónoma Vasca: áreas de competencia técnica y necesidades formativas
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2009, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua


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