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dc.contributor.authorGalindo Rubio, Fernando
dc.contributor.authorNó Sánchez, Javier
dc.date.accessioned2020-02-13T19:34:09Z
dc.date.available2020-02-13T19:34:09Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationZer 15(29) : 137-156 (2010)
dc.identifier.issn1137-1102
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/41031
dc.description.abstractOhikoa da ikusentzunezko teknologiaren aldaketaz arituz gero analogikotik digitalera egindako aldaketa nabarmentzea. Hala ere, badira urte batzuk gertaera horretatik, eta, nahiz eta beste jakintza arlo batzuetan denbora tarte hori ez den esanguratsua, gureari dagokionez bada; alegia, aldaketa garrantzitsuak suertatu dira ikusentzunezko arloan bai eta etxeko erabilera zabalduan ere.Hala, direlako berrikuntza horiek xehetuko dira eta azken urteotan ikusentzunezko edukien produkzio prozesuaren zereginetan izan duten eragina aztertuko da: irudien bilketan, mezuaren muntaketan eta ekoizpen ostekoan eta produktuaren azken hedapenean.; It is usual, when referring to the progress of audiovisual technology, to use the analogical to digital change as the main line of thinking. It has been several years since this happened.Even if it is not a significant time when we talk about other issues, in the field of digital broadcasting it is wide enough, since there have been significant changes both in the conception of the professional audiovisual and the popular domestic version.The main goal is to review what those innovations are and how they have been rebounding in recent years in the different tasks of the production process of audiovisual content: image capture, editing and message postproduction, and broadcasting the final product.; Es habitual referirse a la evolución de la tecnología audiovisual utilizando como eje argumental el cambio de lo analógico a lo digital. Sin embargo, ya han pasado algunos años desde que esto sucedió, y aunque en otras disciplinas no es un espacio temporal significativo, sí lo es en este caso, ya que se han producido cambios importantes tanto en la concepción profesional del ámbito audiovisual como en su ya popularizada condición doméstica.Así, se van a repasar cuáles son esas innovaciones y de qué forma han ido repercutiendo en estos años en las diferentes tareas del proceso productivo de contenidos audiovisuales:captación de imágenes, montaje y postproducción del mensaje y difusión final del producto.
dc.language.isospa
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleEvolución de la tecnología audiovisual digital: de la handycam a la estereoscopia, de la tarjeta capturadora al montaje en web 2.0. y de la cinta a Youtube
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2010, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua


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