Show simple item record

dc.contributor.advisorLarraza Arnanz, Saioa ORCID
dc.contributor.authorPereda García, Myriam
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2020-05-19T15:00:49Z
dc.date.available2020-05-19T15:00:49Z
dc.date.issued2020-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/43276
dc.description64 p. : il. -- Bibliogr.: p. 39-40
dc.description.abstract[EUS] Gradu Amaierako Lan honen helburua da Euskadi bezalako eremu elebidun batean hirugarren hizkuntza bat ikasterako orduan ama-hizkuntzak duen eragina aztertzea. Horretarako, Tokieder eskola publikoko (Vitoria-Gasteiz) Lehen Hezkuntzako 6.mailako 8 ikasle ausaz hautatu dira (horietako lauk ama-hizkuntza euskara eta beste laurek gaztelania dutenak) eta haien ingelesezko ahozko gaitasuna ikertu da. Ikasleei hiru zeregin eskatu zaizkie. Batetik, eurek betetzeko galdetegia, beren hizkuntza-ohiturak eta ezagutza-maila neurtzeko. Bestetik, gurasoek betetzeko galdetegia. Eta azkenik, ingelesez zein gaztelaniaz eginiko ahozko elkarrizketa indibiduala.es_ES
dc.description.abstract[ES] El propósito de este Trabajo de Fin de Grado es analizar la influencia de la lengua materna a la hora de aprender una tercera lengua en un territorio bilingüe como es Euskadi. Para ello, se han escogido al azar ocho alumnas y alumnos de 6º de Primaria de la escuela pública Tokieder (Vitoria-Gasteiz), a las y los cuales se les evalúa su competencia oral en inglés. A los participantes se les ha pedido que realicen tres tareas. La primera, un cuestionario dirigido a ellos mismos, para conocer sus hábitos lingüísticos y su nivel de conocimiento. La segunda, un cuestionario dirigido a sus padres. Y, por último, una entrevista individual oral con cada uno de ellos en inglés y en castellano.
dc.description.abstract[EN] The aim of this end-of-degree project is to analyse the influence of the mother tongue in a bilingual region as Basque Country when it comes to learning a third language. To do that, eight 6th grade primary students of the Tokieder public school (Vitoria-Gasteiz) were randomly selected, and their English oral competence was evaluated. Participants were asked to do three different tasks. The first, a survey for themselves, to know their linguistic habits and their language knowleadge. The second, a survey for their parents. And finally, an individual oral interview in English and Spanish.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectama-hizkuntzaes_ES
dc.subjecteleaniztasuna
dc.subjectH3ren ikaskuntza
dc.subjectEuskadiko egoera linguistikoa
dc.subjectlengua materna
dc.subjectplurilingüísmo
dc.subjectaprendizaje de L3
dc.subjectsituación lingüística de Euskadi
dc.subjectmother tongue
dc.subjectmultilingualism
dc.subjectL3 learning
dc.subjectBasque Country’s linguistic situation
dc.titleAma-hizkuntzaren eragina hirugarren hizkuntza bat ikasterako orduanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-02-03T07:39:30Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, la autora
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.identifier.gaurregister101480-743809-05
dc.identifier.gaurassign78313-743809


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record