dc.contributor.advisor | Larraza Arnanz, Saioa | |
dc.contributor.author | Pereda García, Myriam | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2020-05-19T15:00:49Z | |
dc.date.available | 2020-05-19T15:00:49Z | |
dc.date.issued | 2020-05-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/43276 | |
dc.description | 64 p. : il. -- Bibliogr.: p. 39-40 | |
dc.description.abstract | [EUS] Gradu Amaierako Lan honen helburua da Euskadi bezalako eremu elebidun batean hirugarren hizkuntza bat ikasterako orduan ama-hizkuntzak duen eragina aztertzea. Horretarako, Tokieder eskola publikoko (Vitoria-Gasteiz) Lehen Hezkuntzako 6.mailako 8 ikasle ausaz hautatu dira (horietako lauk ama-hizkuntza euskara eta beste laurek gaztelania dutenak) eta haien ingelesezko ahozko gaitasuna ikertu da. Ikasleei hiru zeregin eskatu zaizkie. Batetik, eurek betetzeko galdetegia, beren hizkuntza-ohiturak eta ezagutza-maila neurtzeko. Bestetik, gurasoek betetzeko galdetegia. Eta azkenik, ingelesez zein gaztelaniaz eginiko ahozko elkarrizketa indibiduala. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] El propósito de este Trabajo de Fin de Grado es analizar la influencia de la lengua materna a la hora de aprender una tercera lengua en un territorio bilingüe como es Euskadi. Para ello, se han escogido al azar ocho alumnas y alumnos de 6º de Primaria de la escuela pública Tokieder (Vitoria-Gasteiz), a las y los cuales se les evalúa su competencia oral en inglés. A los participantes se les ha pedido que realicen tres tareas. La primera, un cuestionario dirigido a ellos mismos, para conocer sus hábitos lingüísticos y su nivel de conocimiento. La segunda, un cuestionario dirigido a sus padres. Y, por último, una entrevista individual oral con cada uno de ellos en inglés y en castellano. | |
dc.description.abstract | [EN] The aim of this end-of-degree project is to analyse the influence of the mother tongue in a bilingual region as Basque Country when it comes to learning a third language. To do that, eight 6th grade primary students of the Tokieder public school (Vitoria-Gasteiz) were randomly selected, and their English oral competence was evaluated. Participants were asked to do three different tasks. The first, a survey for themselves, to know their linguistic habits and their language knowleadge. The second, a survey for their parents. And finally, an individual oral interview in English and Spanish. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | ama-hizkuntza | es_ES |
dc.subject | eleaniztasuna | |
dc.subject | H3ren ikaskuntza | |
dc.subject | Euskadiko egoera linguistikoa | |
dc.subject | lengua materna | |
dc.subject | plurilingüísmo | |
dc.subject | aprendizaje de L3 | |
dc.subject | situación lingüística de Euskadi | |
dc.subject | mother tongue | |
dc.subject | multilingualism | |
dc.subject | L3 learning | |
dc.subject | Basque Country’s linguistic situation | |
dc.title | Ama-hizkuntzaren eragina hirugarren hizkuntza bat ikasterako orduan | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2020-02-03T07:39:30Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2020, la autora | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | es_ES |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |
dc.identifier.gaurregister | 101480-743809-05 | |
dc.identifier.gaurassign | 78313-743809 | |