UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • español
    • Basque
  • Login
  • English 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
View Item 
  •   ADDI
  • INVESTIGACIÓN
  • Tesis de Máster
  • Especialización Universitaria en TICs y Competencias Digitales en la Educación, Formación Continua y en la Enseñanza de Lenguas
  • View Item
  •   ADDI
  • INVESTIGACIÓN
  • Tesis de Máster
  • Especialización Universitaria en TICs y Competencias Digitales en la Educación, Formación Continua y en la Enseñanza de Lenguas
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Konpetentzia digitalen markoaren gaineko unitate didaktiko digital berrerabilgarria

Thumbnail
View/Open
Proiektuko txostena (1.703Mb)
Date
2020
Author
Zaloña Fernandez, Josu
Metadata
Show full item record
URI
http://hdl.handle.net/10810/46299
Abstract
Azken hamarkadetako hezkuntza paradigmak konpetentzien eskuratzean oinarritutako ikaskuntza prozesua balioesten du. Era berean, eremu ezberdinetatik (Europar Batzordea, UNESCO, Heziberri 2020...) oinarrizko konpetentziea horien artean konpetentzia digitala ere jasotzen da. Konpetentzia digitala nabarmendu dezakegu bere transbertsalitateagatik eta beste konpetentzien garapenean egiten duen ekarpenagatik, besteren artean, gaur egungo gizarteetan parte hartzeak teknologia digitalarekin loturiko hainbat konpetentzien beharra eskatzen baitu. Hala bada, konpetentzia digitalean ikasleak trebatu behar baldin badira, beharrezkoa izango da irakasleak ere arlo horretan jantzita egotea. Norabide horretan, lan honen xedea izan da EAEko Berritzegune Nagusiaren prestakuntza ekimen globaleko konpetentzia digital markorako proposatutako materialetik abiatuz ikas unitate digital bat zehaztea, eta Moodle plataforman jasotzea autoikaskuntzan oinarritutako ikastaro berrerabilgarri gisa. Hala, txosten honetan bildu dira batetik konpetentzia digitalaren gaineko lanketa teorikoa, eta bereziki DIGCOMP erreferentzia-markoaren nondik norakoak eta irakasleen trebakuntzari begirako alor batzuk, hala nola norberaren profil digitala garatzeko lagungarri izan daitezkeen baliabide batzuk. Bestetik, Moodle plataforman konpetentzien bidezko ebaluazioa nola egin azaldu da, aukera hori ere baliatuz DIGCOMP ereduan oinarritutako Moodle Plataformarako konpetentzia-markoa edo framework bat proposatzeko. Azkenik, Moodle Plataformarako konpetentzia digitalen gaineko ikastaroa diseinatu (helburu, metodologia, ebaluazio eta bestelakoak zehaztuz) eta gauzatu da (HEZikt graduondokoak erabiltzen duen plataforman bertan jasoz; hemen eskuragarri: https://ikasgela-birtuala.ueu.eus/course/view.php?id=510).
Collections
  • Especialización Universitaria en TICs y Competencias Digitales en la Educación, Formación Continua y en la Enseñanza de Lenguas

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka
 

 

Browse

All of ADDICommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka