Now showing items 5-7 of 7

    • Thumbnail

      Ikaskuntza metodologia aktiboak: Donostiako lehen hezkuntzako ikastetxeen errealitaterako hurbilpen bat 

      Ayúcar Castro, Alba; Bereziartua Etxeberria, Garbiñe (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      Ikas-irakaskuntza paradigmak aldatu eta ikaslea erdigunean jartzen den garaiotan, irakasteko metodologia aktiboak erabiltzeko testuinguru aproposak sortu dira. Hori horrela izanda, gure testuinguruan gertatzen ari denaren ...
    • Thumbnail

      Nola egin, hala izan. Irakur aukeraketa eta eskola-kanona, irakurleak trebatzeko bidean 

      Permach Martin, Nerea; Alvarez Uria, Amaia ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      The main objective of this article has been to compose a corpus of recommended books for 9-10 years old, specifically a possible school canon aimed at this aged and made up by eight experts from the Basque Country. To ...
    • Thumbnail

      Solasaldi literarioak haur hezkuntzan: Donostiako ikastola batean burututako esperientzia 

      Aramendi Jauregi, Pello; Aramendi, Goiatz (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      Literatura unibertsalaren lanik onenak partekatzeko, elkarrizketan eta gozamenean oinarritutako hezkuntza-jarduera arrakastatsuenetako bat da solasaldi literarioa. Ikerketaren helburu orokorra da solasaldi literarioak, ...