UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • Español
    • Euskera
  • Login
  • English 
    • English
    • Español
    • Euskera
  • FAQ
Search 
  •   Home
  • Servicio Editorial UPV/EHU
  • Revistas
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • INVESTIGACIÓN
  • Revista de Psicodidáctica
  • (2006) Volumen 11. Número 2
  • Search
  •   Home
  • Servicio Editorial UPV/EHU
  • Revistas
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • INVESTIGACIÓN
  • Revista de Psicodidáctica
  • (2006) Volumen 11. Número 2
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

¿Es tan perjudicial la televisión que ven los jóvenes y adolescentes? 

Medrano Samaniego, María Concepción; Palacios Navarro, Santiago (Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, 2006)
[Es] En este trabajo se presentan los resultados de un estudio piloto realizado en la Comunidad Autónoma del País Vasco con una muestra de sujetos con edades comprendidas entre 12 y 40 años. Dentro de una investigación ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Discover

AuthorMedrano Samaniego, María Concepción (1)Palacios Navarro, Santiago (1)Departamento (cas.)Psicología evolutiva y de la educación (1)Departamento (eus.)
Bilakaeraren eta hezkuntzaren psikologia (1)
SubjectDEVELOPMENTAL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY (1)EDUCATION AND EDUCATIONAL RESEARCH (1)PSYCHOLOGY (1)... View MoreDate Issued
2006 (1)
Language(ISO)spa (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE