UPV-EHU ADDI
  • Itzuli
    • English
    • español
    • Basque
  • Nire Dspace
  • Basque 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
Item erakusi 
  •   ADDI
  • IKERKUNTZA
  • Argitalpenak - UPV/EHU
  • Argitalpen Zerbitzua UPV/EHU
  • Aldizkariak
  • Revista de Psicodidáctica
  • (1997) 03 Zenbakia
  • Item erakusi
  •   ADDI
  • IKERKUNTZA
  • Argitalpenak - UPV/EHU
  • Argitalpen Zerbitzua UPV/EHU
  • Aldizkariak
  • Revista de Psicodidáctica
  • (1997) 03 Zenbakia
  • Item erakusi
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

¿De donde viene el dinero para pagar el trabajo? Un estudio evolutivo desde la infancia hasta la adolescencia

Thumbnail
Ikusi/Ireki
48-109-1-PB.pdf (48.14Kb)
Data
1997
Egilea
Sierra García, Purificación
Metadata
Itemaren erregistro osoa erakusten du
Revista de psicodidáctica (3) : 57-70 (1997)
URI
http://hdl.handle.net/10810/48017
Laburpena
El objetivo fundamental de este trabajo es el estudio de la evolución del concepto de retribución por el trabajo y la comprensión del circuito socio-económico. La muestra estuvo compuesta por 112 sujetos de edades comprendidas entre los 5 y los 17 años. Los datos fueron recogidos mediante entrevistas clínicas complementadas con material gráfico de apoyo. El análisis de los datos, aunque se presenta también deforma cuantitativa, adquiere un mayor énfasis en su aspecto cualitativo, en el que se tiene en cuenta la entrevista en su conjunto para identificar niveles de conceptualización sucesiva ente complejos. Los resultados muestran diferencias evolutivas en los contenidos y la complejidad de las nociones de niños y adolescentes tanto acerca de las figuras de retribución como de la cadena económica que se representan a la hora de explicar quién paga al trabajador y cuál es la fuente de la que procede ese dinero.; Arlo sozio-ekonomikoaren ulerkuntza eta lansariaren ordainketa kontzeptuaren bilakaera ikertzea da lan honen helburu nagusia. Erabilitako lagina edo muestra 5etik 17 bitarteko 112 pertsonak osatua izan zen. Datuak materil grafikoz osaturiko elkarrizketa klinikoen bidez jaso ziren. Datuen analisia, aspektu kuantitatiboak ere aurkezten direnarren, aspektu kualitatiboetan isladatzen esanahi interesgarriena. Modu kualitatiboan, elkarrizketak bere osotasunean hartzen dira kontuan, kontzeptualizazioaren maila gero eta konplexuagoak identifikatzeko asmoz. Emaitzek azalarazten dituzten ezberdintasun ebolutiboak hau eta adoleszenteengan bi aspektutan, edukietan eta langileari nork ordaintzen dion edota zein den diru horren jatorria azaltzeko aipatzen den kate ekonomikoak bezalako kontzeptuen konplexutasunean.
Collections
  • (1997) 03 Zenbakia

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka
 

 

Zerrendatu

Gordailu osoaKomunitateak & bildumakArgitalpen dataren araberaEgileakIzenburuakDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)MateriakBilduma hauArgitalpen dataren araberaEgileakIzenburuakDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Materiak

Nire kontua

Sartu

Estatistikak

Ikusi erabilearen inguruko estatistikak

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka