dc.contributor.author | Tellado, Itxaso | |
dc.contributor.author | Sava, Simona | |
dc.date.accessioned | 2020-11-17T14:27:35Z | |
dc.date.available | 2020-11-17T14:27:35Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Revista de psicodidáctica 15(2) : 163-176 (2010) | |
dc.identifier.issn | 1136-1034 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/48238 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | The Role of the Non-Expert Adult Guidance in the Dialogic Construction of Knowledge | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.rights.holder | © 2010, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua | |