Show simple item record

dc.contributor.authorTellado, Itxaso
dc.contributor.authorSava, Simona
dc.date.accessioned2020-11-17T14:27:35Z
dc.date.available2020-11-17T14:27:35Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationRevista de psicodidáctica 15(2) : 163-176 (2010)
dc.identifier.issn1136-1034
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/48238
dc.language.isoeng
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleThe Role of the Non-Expert Adult Guidance in the Dialogic Construction of Knowledge
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2010, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record