dc.contributor.advisor | Salsamendi Pagola, Egoitz | |
dc.contributor.author | Cuesta Muñoz, Judith | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-22T19:34:01Z | |
dc.date.available | 2021-03-22T19:34:01Z | |
dc.date.issued | 2021-03-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/50738 | |
dc.description | 36 p. : il.-- Bibliogr.: p. 35-36 | |
dc.description.abstract | [EUS] Beharrezkoa da matematika eskaintzeko beste modu bat badagoela sinestea, Haur Hezkuntzako gelan duen garrantziak hala eskatzen baitu. Matematikan trebatutako ikasleak lortu behar dira. Izan ere, matematika bere egitura kognitiboan garrantzia duelako, hau da, bere buruaren eta ingurunearen ezagutzan eta bere eguneroko bizitzan garatzeko balio dioten tresna batzuk eskaintzen dizkielako. Haur Hezkuntzan, ezagutza globala izan behar du, bere ingurunean integratua eta horretarako maisu- maistrak funtsezko piezak dira prozesu horretan. Horretarako, ikaskuntza errazteko jarduerak eta baliabideak eskainiko dizkio, material manipulagarriekin proposamen didaktikoak eskainiz. | |
dc.description.abstract | [ES] Es necesario comenzar con la creencia de que existe otro modo de ofrecer las matemáticas, ya que la importancia que tienen en el aula de Educación Infantil así lo requiere. Se requiere conseguir un alumnado competente en matemáticas, ya que las matemáticas aportan en su estructura cognitiva, es decir, el conocimiento de sí mismo, de su entorno, y también ofrecen a los alumnos una serie de herramientas que les sirven para desarrollarse en su vida cotidiana. En Educación Infantil el conocimiento ha de ser global, integrado en su entorno, y para ello el maestro o la maestra son piezas clave en ese proceso; pues le ofrecerán actividades y recursos para facilitarle el aprendizaje, valiendóse para ello de materiales manipulativos con los que ofrecerá a los niños diversas propuestas didácticas. | |
dc.description.abstract | [EN] It is necessary to start with the belief that there is another way to teach mathematics, because its importance in early primary school requires it. It is essential to achieve competent students in mathematics, as maths contributes in their cognitive structure: oneself’s knowledge, knowledge on the environment and, also offers students a series of tools that help them develop in their daily lives. In early primary school, knowledge must be global, integrated into their environment, and for this purpose the teacher is a key element, as he or she will offer activities and resources to facilitate learning, making use of manipulative materials that will offer children a variety of educational proposals. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | matematika | |
dc.subject | manipulazioa | |
dc.subject | ikaskuntza globala | |
dc.subject | proposamen didaktikoak | |
dc.subject | esperimentazioa | |
dc.subject | matemáticas | |
dc.subject | manipulación | |
dc.subject | aprendizaje global | |
dc.subject | propuestas didácticas | |
dc.subject | experimentación | |
dc.subject | mathematics | |
dc.subject | handling | |
dc.subject | global learning | |
dc.subject | educational proposals | |
dc.subject | experimentation | |
dc.title | Matematika manipulagarriak haur hezkuntzan | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2020-06-29T07:19:31Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2020, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Infantil | |
dc.contributor.degree | Haur Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 106810-764420-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 94209-764420 | |