Show simple item record

dc.contributor.authorArandia Loroño, María Teresa
dc.date.accessioned2012-01-18T18:01:33Z
dc.date.available2012-01-18T18:01:33Z
dc.date.issued2011-11-30
dc.identifier.citationARANDIA M.( 2011). Heziketa pultsua berreskuratuz. http://hdl.handle.net/10810/6251es
dc.identifier.issn2254-9153
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/6251
dc.descriptionDuración (en horas): Más de 50 horas. Nivel educativo: Gradoes
dc.description.abstractKasu honetan, Adelaida Otxoak, ikastegi bateko zuzendariak arazo bati egin behar dio aurre: bere ikastegian matrikulazio-posibilitateak galtzen ari dira, ikasle ijitoak sartzen ari direlako. Gertaera honek Adelaida, ikastetxeko irakasleak eta inguruan mugitzen diren beste hezkuntza-eragile batzuk egoera konplexu batean jarri ditu: batetik, erabakiak hartu beharra, eta, bestetik, inklusio gakoekin eta konfiantza berreskuratzeko gakoekin jokatu beharra dute, inguruko pertsonek ikastetxeak aurkezten duen hezkuntza-proiektuaren inguruan zuten konfiantza berreskuratzeko, hain zuzen ere. MODULUA 2. Hezkuntza Lanbideak: Identitate eta Garapen Profesionala eta Komunikazioa eta Hezkuntza harremanak arloak lan egin ditugu.es
dc.language.isoeuses
dc.publisherVicerrectorado de Calidad e Innovación Docentees
dc.relation.ispartofseriesIKD baliabideak
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/*
dc.subjectgizarte hezkuntzaes
dc.titleHeziketa pultsua berreskuratuzes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheres
dc.rights.holderAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported*
dc.subject.categoriaKASUETAN OINARRITUTAKO IKASKUNTZA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported