UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • español
    • Basque
  • Login
  • English 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
Search 
  •   ADDI
  • INVESTIGACIÓN
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • UPV/EHU - Otras Publicaciones
  • Management Letters/Cuadernos de Gestión
  • Search
  •   ADDI
  • INVESTIGACIÓN
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • UPV/EHU - Otras Publicaciones
  • Management Letters/Cuadernos de Gestión
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Superando los límites medioambientales de la empresa: Un estudio experimental del efecto del posicionamiento ecológico en la actitud hacia la marca 

Hartmann, Patrick; Forcada Sainz, Francisco Javier ORCID; Apaolaza Ibáñez, Vanesa ORCID (Instituto de Economía Aplicada a la Empresa de la Universidad del País Vasco, 2004)
[ES] La reducción del impacto medioambiental de un producto o de su proceso de fabricación no necesariamente constituye una limitación a la actividad empresarial, sino puede, asimismo, representar una oportunidad estratégica ...
Thumbnail

El efecto del posicionamiento en la lealtad del cliente: Un análisis empírico para el caso de Iberdrola 

Hartmann, Patrick; Apaolaza Ibáñez, Vanesa ORCID; Forcada Sainz, Francisco Javier ORCID (Instituto de Economía Aplicada a la Empresa de la Universidad del País Vasco, 2002)
[ES] En el presente trabajo se analiza la relación causal entre los conceptos de fidelidad del cliente y posicionamiento. Concretamente, se estudia el efecto diferenciado del posicionamiento percibido de una empresa en la ...
Thumbnail

The university image: a model of overall image and stakeholder perspectives 

Lafuente Ruiz de Sabando, Amaia ORCID; Forcada Sainz, Francisco Javier ORCID; Zorrilla Calvo, María Pilar ORCID (Instituto de Economía Aplicada a la Empresa (Universidad del País Vasco UPV/EHU), 2018-11)
[EN] In order to further knowledge regarding the factors that have most influence on the university image, a measurement model was established in this research from the perspective of society and validated using covariance ...
Thumbnail

The marketing orientation as a university management philosophy: a framework to guide its application 

Ruiz de Sabando, Amaia Lafuente; Forcada Sainz, Francisco Javier ORCID; Zorrilla Calvo, María Pilar ORCID (Instituto de Economía Aplicada a la Empresa (Universidad del País Vasco UPV/EHU), 2018-06-01)
[EN] The environment in which university institutions develop their activities has become more competitive over recent decades and market elements have been introduced into the sector. Accordingly, universities have shown ...

DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka
 

 

Browse

All of ADDICommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Discover

Author
FORCADA SAINZ, FRANCISCO JAVIER (4)
APAOLAZA IBAÑEZ, VANESA (2)Hartmann, Patrick (2)Zorrilla, Pilar (2)... View MoreTipo documentoinfo:eu-repo/semantics/article (4)SubjectBUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING (2)BUSINESS AND INTERNATIONAL MANAGEMENT (2)ECONOMICS (2)INDUSTRIAL RELATIONS AND LABOR (2)... View MoreDate Issued2010 - 2018 (2)2002 - 2009 (2)Language(ISO)eng (2)spa (2)

DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka