UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • Español
    • Euskera
  • Login
  • English 
    • English
    • Español
    • Euskera
  • FAQ
Search 
  •   Home
  • UPV/EHU - Otras Publicaciones
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • INVESTIGACIÓN
  • Management Letters/Cuadernos de Gestión
  • Search
  •   Home
  • UPV/EHU - Otras Publicaciones
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • INVESTIGACIÓN
  • Management Letters/Cuadernos de Gestión
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

La aplicación empresarial del marketing viral y el efecto boca-oreja electrónico. Opiniones de las empresas 

Aguilar Arcos, Virginia; San Martín Gutiérrez, Sonia; Payo Hernanz, René (Instituto de Economía Aplicada a la Empresa (Universidad del País Vasco UPV/EHU), 2014-05)
[ES] La práctica tradicional del boca-oreja, natural desde hace años como modo de publicidad efectiva sin recurrir a grandes inversiones ni contrataciones en medios masivos se ha convertido en una nueva posibilidad de ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Discover

Author
Aguilar Arcos, Virginia (1)
Payo Hernanz, René (1)
San Martín Gutiérrez, Sonia (1)
Subject
BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING (1)
BUSINESS AND INTERNATIONAL MANAGEMENT (1)ECONOMICS (1)INDUSTRIAL RELATIONS AND LABOR (1)... View MoreDate Issued2014 (1)Language(ISO)spa (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE