UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • Español
    • Euskera
  • Login
  • English 
    • English
    • Español
    • Euskera
  • FAQ
Search 
  •   Home
  • UPV/EHU - Otras Publicaciones
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • INVESTIGACIÓN
  • Management Letters/Cuadernos de Gestión
  • Volumen 10. Número Especial (2010)
  • Search
  •   Home
  • UPV/EHU - Otras Publicaciones
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • INVESTIGACIÓN
  • Management Letters/Cuadernos de Gestión
  • Volumen 10. Número Especial (2010)
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Medición del valor de marca desde un enfoque formativo 

Buil, Isabel; Martínez, Eva; De Chernatony, Leslie (Instituto de Economía Aplicada a la Empresa de la Universidad del País Vasco, 2010)
[ES] Las empresas necesitan medir el valor de sus marcas para poder tomar las mejores decisiones tácticas y estratégicas relativas a estos activos intangibles. Es por ello que este trabajo desarrolla un instrumento de ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Discover

Author
Buil, Isabel (1)
De Chernatony, Leslie (1)
Martínez, Eva (1)SubjectBUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING (1)BUSINESS AND INTERNATIONAL MANAGEMENT (1)
ECONOMICS (1)
INDUSTRIAL RELATIONS AND LABOR (1)... View MoreDate Issued2010 (1)Language(ISO)spa (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE