UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • Español
    • Euskera
  • Login
  • English 
    • English
    • Español
    • Euskera
  • FAQ
Search 
  •   Home
  • INVESTIGACIÓN
  • Search
  •   Home
  • INVESTIGACIÓN
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Evolución y tendencias de la marca de distribuidor en los mercados de gran consumo: el caso de España 

Martínez Ruiz, María Pilar; Jiménez Zarco, Ana Isabel (Instituto de Economía Aplicada a la Empresa de la Universidad del País Vasco, 2009)
[ES] La marca de distribuidor está experimentando un proceso de crecimiento notable en nuestro país, especialmente en los mercados de productos de gran consumo. Sobre este particular, este trabajo tiene por objeto analizar ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Discover

Author
Jiménez Zarco, Ana Isabel (1)
Martínez Ruiz, María Pilar (1)Subject
BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING (1)
BUSINESS AND INTERNATIONAL MANAGEMENT (1)
ECONOMICS (1)INDUSTRIAL RELATIONS AND LABOR (1)... View MoreDate Issued
2009 (1)
Language(ISO)
spa (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE