UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • Español
    • Euskera
  • Login
  • English 
    • English
    • Español
    • Euskera
  • FAQ
Search 
  •   Home
  • INVESTIGACIÓN
  • Search
  •   Home
  • INVESTIGACIÓN
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Índices de Satisfacción del Consumidor: una aplicación de Modelos de Ecuaciones Estructurales a la Industria Automovilística Española 

López Caro, Cristina María; Fernández Aguirre, María Carmen; Mariel Chladkova, Petr (2002-10)
El objetivo del presente trabajo es la obtención de la variable latente Satisfacción Global del Consumidor (SGC), a partir de 25 indicadores proporcionados por la revista Autopista para 130 modelos de coches. La metodología ...
Thumbnail

Las tecnologías de la información y comunicación en la enseñanza universitaria : influencia sobre la motivación, el autoaprendizaje y la participación activa del alumno 

Palomares Casado, Teodoro; Fernández Aguirre, María Carmen; Modroño Herrán, Juan Ignacio; González Velasco, Javier; Sáez Crespo, Francisco José; Chica Páez, Yolanda; Torres Barañano, Amelia Lucia; Chomón Villanueva, María Jesús; Bilbao Zulaica, Pedro (Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, 2007)
[Es] Este estudio analiza la opinión de los alumnos de diferentes licenciaturas sobre la utilidad didáctica de las tecnologías de la información y comunicación (TICs) en la universidad. Se utilizaron páginas web y el ...
Thumbnail

Spanish Customer Satisfaction Indices by Cumulative Panel Data 

López Caro, Cristina María; Fernández Aguirre, María Carmen; Mariel Chladkova, Petr (2003-07)
In this paper, we present a new theoretical representation of the Consumer Satisfaction Index (CSI) based on Structural Equation Modelling (SEM). We use panel data collected by an automotive magazine to apply our approach ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Discover

AuthorFernández Aguirre, María Carmen (3)López Caro, Cristina María (2)Mariel Chladkova, Petr (2)Bilbao Zulaica, Pedro (1)... View MoreDepartamento (cas.)Economía aplicada III (Econometría y Estadística) (3)Economía financiera II (3)Biología celular e histología (1)Cirugía, radiología y medicina física (1)... View MoreDepartamento (eus.)
Ekonomia aplikatua III (ekonometria eta estatistika) (3)
Finantza ekonomia II (3)
Ingeniaritza kimikoa eta ingurumenaren ingeniaritza (1)Kirurgia,erradiologia eta medikuntza fisikoa (1)... View MoreSubjectMATHEMATICAL AND QUANTITATIVE METHODS (2)DEVELOPMENTAL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY (1)EDUCATION AND EDUCATIONAL RESEARCH (1)PSYCHOLOGY (1)... View MoreDate Issued2007 (1)2003 (1)2002 (1)Language(ISO)spa (2)eng (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
OpenAIRE
OpenAIRE