Now showing items 5-8 of 8

    • Thumbnail

      Enpresaren estrategia konpetitiboa errendimendu handiko lan-sistemen faktore baldintzatzaile gisa 

      Lertxundi Lertxundi, Aitziber ORCID (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      Lan honen helburua enpresaren estrategia konpetitiboak Errendimendu Altuko Lan-Sistemen (EALS) ezarpenean zeresanik izan dezakeen aztertzea da, hau da, sistema hauen ezarpenean faktore baldintzatzaile bezala jokatu dezakeen ...
    • Thumbnail

      Gizarte ekonomiaren sustapenerako politika publikoak Euskadin 

      Bakaikoa Azurmendi, Baleren; Errasti Amozarrain, Anjel Mari ORCID; Etxezarreta Etxarri, Enekoitz; Morandeira Arca, Jon (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      Lan honekin Gizarte Ekonomia sustatzera eta indartzera zuzenduta dauden Euskal Herriko politika publikoen mapa islatu nahi da. Lana Europako ongizate eredu desberdinetan burututako politika publiko nagusien tipologia bat ...
    • Thumbnail

      Marketing y gestión de la calidad: dos enfoques convergentes 

      San Miguel Osaba, Eduardo ORCID; Heras-Saizarbitoria, Iñaki; Elgoibar Larrañaga, Pilar (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      El marketing y la gestión de la calidad pueden considerarse, en nuestra opinión, filosofías de gestión complementarias con un gran potencial de beneficios mutuos. En ambos casos la satisfacción del cliente es el elemento ...
    • Thumbnail

      El valor de las marcas de distribuidor y sus antecedentes: el caso de las marcas de cadena 

      Beristain Oñederra, José Juan ORCID (Escuela Universitaria de Estudios Empresariales, 2009)
      Partiendo de una revisión de la literatura sobre la compleja realidad de las marcas de distribuidor, el concepto del valor de la marca y sus antecedentes, este trabajo plantea varias hipótesis referentes al efecto de la ...