Show simple item record

dc.contributor.authorBeristain Oñederra, José Juan ORCID
dc.date.accessioned2013-11-27T11:38:47Z
dc.date.available2013-11-27T11:38:47Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationRevista de Dirección y Administración de Empresas = Enpresen Zuzendaritza eta Administrazio Aldizkaria (11) : 95-108 (2004)es
dc.identifier.issn1135-2051
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/11023
dc.description.abstractArtikulu honen asmoa ez da marketinaren teoriaren azterketa historikoa egitea, literaturak ondo askorik bete baitu lan hau. Honen nahia zera da: ingurunean ditugun antolakundeetan poliki-poliki sartzen ari diren marketin-ikuspegi berriei buruzko hausnarketa egitea; baita etorkizunean ikuspegi hauek indartzen lagunduko duten marketin-tresnak aztertzea ere.es
dc.description.sponsorshipKUTXA; Vicerrectorado de Campus de Gipuzkoa de la UPV/EHUes
dc.language.isoeuses
dc.publisherEscuela Universitaria de Estudios Empresarialeses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectmarketina erronkaes
dc.subjectbalioes
dc.subjectsorkuntzaes
dc.titleMarketina erronka berriei erantzunez: balio sorkuntzaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.relation.publisherversionhttp://www.enpresa-donostia.ehu.es/p256-content/es/contenidos/informacion/euempss_revista/es_revista/revista.htmles
dc.subject.jelM31es
dc.identifier.repecRePEc:ehu:rdadme:11023es
dc.subject.categoriaECONOMICS
dc.subject.categoriaBUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record