Show simple item record

dc.contributor.authorRico Martínez, Arantza ORCID
dc.date.accessioned2015-01-13T17:04:31Z
dc.date.available2015-01-13T17:04:31Z
dc.date.issued2014-12-16
dc.identifier.citationRico A. (2014). Zientziaren izaera eta energiaren tratamendu didaktikoa. IKD baliabideak 8. http://hdl.handle.net/10810/13945es
dc.identifier.issn2254-9153
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/13945
dc.descriptionNivel educativo: Grado. Duración (en horas): Más de 50 horases
dc.description.abstractZure 3. zikloko ikasleek zailtasunak dituzte energia kontzeptua ulertzeko. Nola irakatsiko zenieke beste arlo edo gai zientifikoekin batera? Galdera honi erantzuteko ikasleek jabetu behar dira lehenik eta behin zientziaren garrantziaz eta horrekin batera, derrigorrezko hezkuntzan lantzen diren oinarrizko kontzeptu zientifikoak eta horiek suposatzen dituzten zailtasun didaktikoak ezagutu behar dituzte. Kontzeptu horien artean, energia dugu. Kontzeptu hau eta zientziari buruz ikasi dutena bere praktika profesionalarekin lotuko dute sekuentzia didaktiko bat diseinatuz. Sekuentzia horretan ere esperimentazioa aintzat hartuko da, beraz eskolako zientziaren ezaugarriez eta eskolan egin daitezkeen esperimentuak diseinatu eta burutuko dituzte.es
dc.language.isoeuses
dc.publisherVicerrectorado de Calidad e Innovación Docentees
dc.relation.ispartofseriesKD baliabideak;
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectdidáctica de las cienciases
dc.subjectenergíaes
dc.subjecteskolako zientziaes
dc.subjectesperimentazioaes
dc.subjectlehen hezkuntzaes
dc.subjectsekuentzia didaktikoakes
dc.subjectzientziaes
dc.subjectzientziaren didaktikaes
dc.titleZientziaren izaera eta energiaren tratamendu didaktikoaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheres
dc.rights.holderAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.subject.categoriaPROIEKTUETAN OINARRITUTAKO IKASKUNTZA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International