Show simple item record

dc.contributor.advisorZarandona de Juan, María Estheres
dc.contributor.authorUgartetxea Burgoa, Ana Mariaes
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-19T11:13:11Z
dc.date.available2015-01-19T11:13:11Z
dc.date.issued2015-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14052
dc.description.abstractLan honetan, elkarrekintzaren bidez irakasle batek ikasleengan ezagutzak eraikitzeko zer mekanismoren bidez lortzen duen aztertu da, laguntzak nola egokitzen dituen eta laguntzeari nola uzten dion ikertuz. Helburua, elkarrekintzan eragina daukaten mekanismoak identifikatzea, deskribatzea eta ulertzea izan da. Horretarako, ikasleen iniziatiba bultzatzen duen giroan oinarritutako behaketa parte-hartzailea erabili da, errealitatea sistematikoki behatu eta eman diren gertaerak jaso, deskribatu, aztertu eta interpretatu direlarik. Behin transkribatutako saioak aztertuta, elkarrekintza segmentuak atera dira, horietan gehien errepikatzen diren jokabide-patroiak jasoz. Laguntzak egokitzean zein laguntzeari uztean, irakaslea ikasleen iniziatibetatik abiatzen dela ondorioztatu da.es
dc.description.abstractEn este trabajo se ha analizado mediante qué mecanismos logra el profesor construir los conocimientos en el alumnado mediante la interacción; se ha investigado cómo el profesor adecua las ayudas y como deja de ayudar. El objetivo ha sido identificar, describir y entender los mecanismos que influyen en la interacción. Para ello, se ha utilizado una observación participante que se basa en un ambiente que fomenta la iniciativa de los estudiantes, observando la realidad sistemáticamente y recibiendo, describiendo, analizando e interpretando los acontecimientos dados. Una vez transcritas las sesiones, se han sacado los segmentos de interacción y los patrones de comportamiento más recurrentes. Se ha concluido que tanto a la hora dees
dc.description.abstractIn this work, it has been analyzed how the teacher manages to build knowledge among students by means on interaction. It has also been investigated how the teacher adjusts help and how he/she removes it. The objective has been to identify, describe and understand the mechanisms that influence on interaction. In order to get that, a participative observation has been carried out by analyzing the reality systematically as well as receiving, describing, studying and interpreting everything occurred. Once the sessions have been transcribed, the interaction parts together with the most recurrent patterns of behavior have been taken out. As a conclusion, it has been proved that the teacher departs from pupils’ initiatives at the time of adjusting and removing support.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectirakasle-ikasle arteko elkarrekintzaes
dc.subjectlaguntza pedagogikoaes
dc.subjecthezkuntza eraginaren mekanismoakes
dc.subjectlehen hezkuntzaes
dc.titleGizarte-elkarrekintza ingurunearen irakatsi eta ikasi prozesuan Lehen Hezkuntzanes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T10:04:45Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, Ana Ugartetxeaes
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.identifier.gaurassign6344-636785es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record