Show simple item record

dc.contributor.advisorLarrea Mugica, Pedro ORCIDes
dc.contributor.authorBergara Garrido, Erikaes
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-19T11:13:56Z
dc.date.available2015-01-19T11:13:56Z
dc.date.issued2015-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14057
dc.description.abstractLan hau, Ikastolen Elkarteak sortutako Urtxintxa metodoaren 5 urteko irakaslearen gidaliburuen idazten eta irakurtzen irakasteko atalaren analisian oinarritzen da. Proiektu hau ikuspegi konstruktibista batetik eratu da, beraz, honetan idazten eta irakurtzen irakasteko erabiltzen den materialek teoria konstruktibistari jarraitzen diote. Material hau aztertu da Haur Hezkuntzako 5 urteko gelan idazketa eta irakurketa lantzeko zein neurritan erabilgarria den ezagutzeko helburuarekin. Ikerketaren ondorioek agerian utzi dute Urtxintxa modu eraikitzailean eta globalizatuan hizkuntza idatzia lantzeko gida erabilgarria dela. Idazketa-irakurketaren inguruan proposatzen diren jarduerek hizkuntza idatziaren erabilera funtzionala sustatzen dute eta horrela, haurren ikasketa esanguratsua ziurtatzen dute.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectUrtxintxaes
dc.subjectkonstruktibismoaes
dc.subjecthaur hezkuntzaes
dc.subjecthizkuntza idatziaes
dc.subjecthasierako alfabetizazioaes
dc.titleHizkuntza idatziaren i(ra)kaskuntza Urtxintxa metodoari jarraituzes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T07:53:29Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, el autores
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantiles
dc.identifier.gaurassign4139-633645es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record