IKT-en Erabilpena Landa Eskolan eta Honen Kalitatea Ikertzen
Fecha
2015-01-19Autor
Rekalde Villa, Janire
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
XX. mendearen amaierako “Teknologia berrien” agerpena da “Iraultza Digitala” deritzonaren jatorria. Hezkuntza sistema ez da honetatik kanpo egon, geletan erantsi dituelarik, landa eskoletan aipagarri suertatzen den modura. IKTek elementu berriak txertatu dituzte hezkuntzan, transformazio sakon bat eraginez, bai ikuspuntu teknologikotik, eta baita pedagogikotik ere. Nafarroako herri txiki ezberdinetako testuinguari erreferentzia eginez, landa eskoletan egiten den IKTen erabileran oinarritzen da ikerketa hau. Ikasleek teknologia berriak modu eraginkor eta esanguratsuan erabiltzen dituzte, auto-ikaskuntza bultzatuz; modu honetan, IKTak baliabide praktiko, erabilgarri eta baliogarriak bihurtzen dira irakaslearentzat. Horrela, IKTek eskola hauetako ikas-irakas prozesua errazten dutela eta, gainera, honen kalitatea hobetzen dutela egiaztatzen da. La aparición de las “Nuevas Tecnologías” a finales del siglo XX es la causa de la llamada “Revolución Digital”. El sistema educativo no ha estado ajeno a esto, incorporándolas a sus aulas, destacando su uso en las llamadas escuelas rurales. Las TIC han introducido en la educación nuevos elementos que realizan una trasformación profunda tanto desde un punto de vista tecnológico como pedagógico. Tomando como referencia el contexto de los diferentes pueblos pequeños de Navarra, esta investigación se centra en el uso de las TIC en las escuelas rurales. Los alumnos/as hacen uso de las nuevas tecnologías de forma eficiente y significativa, incitando el auto-aprendizaje; de esta manera las TIC se convierten en recursos prácticos, manejables y valiosos para los docentes. Así, se confirma que las TIC facilitan el proceso de aprendizaje-enseñanza en estas escuelas y que, además mejoran su calidad. The emergence of the "New Technologies" in the late twentieth century has been the cause of the "Digital Revolution". The education system has not been immune to this, incorporating them into their classrooms, emphasizing its use in so-called rural schools. ICT in education have introduced new elements that made a deep transformation both technologically and pedagogically. Taking the context of different small towns of Navarra, this research focuses on the use of ICT in rural schools. Students / as make use of new technologies efficiently and significantly, encouraging self-learning; ICT thus become practical, manageable and valuable resource for teachers. This confirms that ICTs facilitate the teaching-learning process at these schools and also improve its quality.