Irakurketaren onurak eta irakurzaletasuna sustatzeko jarduera eraginkorrak
Fecha
2015-01-19Autor
Pastor Bermejo, Maialen
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Laburpena. Lan honek irakurzaletasunak eskola haurrari eskaintzen dizkion onurak zeintzuk diren zehazten du, eta azken urteotan eskoletan irakurzaletasuna sustatzeko gauzatu izan diren jarduera eraginkorrenetariko batzuk aurkezten ditu. Erabili izan den metodologia bilaketa bibliografiko sakon batean oinarrituta dago, hemen aipatzen den ekintza eraginkor bakoitzak izandako emaitzak kualitatiboki nahiz kuantitatiboki frogatuta daudelarik. Lanak hainbat muga dauzka, oso zaila delako egin diren ekintzen jarraipenen zifrak lortzea; horregatik, eraginkorrak diren beste hainbat ekintza egongo dira hemen aipatzen ez direnak datu faltagatik. Hala ere, ikerketa interesgarria da irakurzaletasunak dakartzan onurak frogatzen dituezten adituen testigantzak biltzen dituelako eta emaitza onak lortu dituzten ekintzak soilik aurkezten dituelako. Resumen. Este trabajo determina los beneficios que la lectura aporta al/a la niño/a en edad escolar, y presenta algunas de las actividades más eficaces que se han llevado a cabo en las escuelas en los últimos años para promover la lectura. La metodología utilizada se basa en una profunda búsqueda bilbiográfica, que demuestra con resultados tanto cualitativos como cuantitativos la eficacia de cada una de las actividades mencionadas. El trabajo tiene algunas limitaciones, ya que es muy difícil encontrar cifras de la continuidad de las actividades; por tanto, habrá otras actividades eficaces que aquí no se nombran por falta de datos. A pesar de todo, es una investigación interesante porque recopila testificaciones de expertos que demuestran los beneficios que aporta la lectura y presenta sólamente aquellas actividades que han dado buenos resultados. Abstract. This work establishes the benefits that reading brings to children in school age, and presents some of the most effective activities carried out at schools in the last few years to promote reading. The metodology used is based in a deep bibliographyc search, with qualitative and quantitative results of the success of each activity mentioned. The work has some limitations, since it is very difficult to find the continuity of the activities; therefore, there will be some other effective activities not named here because of lack of data. Nevertheless, it is an interesting research because it demonstrates with experts witnesses the benefits that reading contributes and presents only thoose activities that have been successful.