Show simple item record

dc.contributor.advisorSerna Martínez, Maite ORCIDes
dc.contributor.authorLaka Garamendi, Olatzes
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-19T11:16:22Z
dc.date.available2015-01-19T11:16:22Z
dc.date.issued2015-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14070
dc.description.abstractEskola garaian dauden haurrengan irakurketak duen garrantzia ikusita, eskola eremuan irakurzaletasuna sustatzeko teknika ezberdinak eraman izan dira aurrera urteen joanean. Gaur egun, ordea, eskolan gero eta presentzia handiagoa duten IKTak haurren irakurketa grina oztopatzen duten tresnatzat ditu askok, irakurzaletasunaren sustapenean egin ditzaketen ekarpenei inolako aukerarik eman gabe. Lan honen bidez, beraz, gaur egungo eskoletan irakurzaletasuna sustatzeari Haur zein Lehen Hezkuntzan zer nolako garrantzia ematen zaion aztertzeaz gain, irakurketarekiko jarrera baikorra eraikitzerako orduan gauzatzen diren teknika eta esperientzietan IKTek zer nolako presentzia duten ikusi nahi izan da, profesionalen iritzi eta jarrerak kontuan hartuz.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectirakurketaes
dc.subjectIKTakes
dc.subjectirakurzaletasunaren sustapenaes
dc.subjecthezkuntzaes
dc.titleIrakurzaletasuna Sustatzeko Teknikak: Esperientziak Haur eta Lehen Hezkuntzanes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T09:31:54Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, Olatz Lakaes
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantiles
dc.identifier.gaurassign4677-629118es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record