Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.authorPérez Urraza, María Carmen ORCID
dc.contributor.authorBilbao Bilbao, María Begoña
dc.date.accessioned2015-07-10T18:15:18Z
dc.date.available2015-07-10T18:15:18Z
dc.date.issued2015-06-24
dc.identifier.citationPerez M. & Bilbao B. (2015). Haur Hezkuntzako edo Lehen Hezkuntzako ikasgeletan erabil daiteke ohiko testuliburuen ordezko material digitalik?. IKD baliabideak 9. http://hdl.handle.net/10810/15436es
dc.identifier.issn2254-9153
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/15436
dc.descriptionDuración (en horas): Más de 50 horas Destinatario: Estudiante y Docentees
dc.description.abstractIkasleei ABP metodologian aritu daitezen ondorengo galdera sortzaile planteatzen zaie: Haur Hezkuntzako edo Lehen Hezkuntzako ikasgeletan erabil daiteke ohiko testuliburuen ordezko material digitalik? Horretarako auzoko/herriko eskola “Eskola 2.0” proiektuan sartuta dagoela adierazten zaie eta bertoko Zuzendaritzak aurrera pausu berriak eman nahi dituela. Arrazoi hori dela medio pedagogo talde bati eskatu dio argitzeko nola bideratu proiektu hori. Eskatzen die baloratzeko proiektuaren bideragarritasuna, horretarako eragin ekonomikoa aztertuz eta izan beharko lituzkeen ezaugarri kultural eta pedagogikoak argituz. Ildo horri jarraitzeak eskatzen du, enkarguak ohiko testuliburuaren material alternatiboa proposatzea eta sortzea, bizi garen ezagutzaren gizartean euskarri digitalak gero eta erabiliagoak direlako eta ikasteko modu berria bultzatzen dutelako. Sortuko den produktuari begira, generoaren oreka zaintzea eskatuko da, derrigorrezko irakaskuntzan ezin baita erabili inolako ikasmaterialik sexu bereizketarik egiten duenik. Talde guztietan proiektu bera planteatzen denez, eta emaitza dibergenteak sortzeko asmoz, proiektuan eragina duten osagaiak zaintzeko esango zaie, batez ere, honoko hauek kontuan har ditzaten: 1) ikastetxearen Proiektu didaktikoa; 2) baliabide berria erabiliko den ikasmaila eta irakasgaia; 3) ikastetxeak eginiko ibilbidea Eskola 2.0 edo antzekoetan; eta 4) software askearen eta sarearen erabilera.es
dc.language.isoeuses
dc.publisherVicerrectorado de Calidad e Innovación Docentees
dc.relation.ispartofseriesIKD baliabideak;
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectabpes
dc.subjectbaliabide anitzakes
dc.subjectdibergentees
dc.subjectdigitales
dc.subjectekipoes
dc.subjecteskolaes
dc.subjectgogoetaes
dc.subjectikasmateriales
dc.subjectikastetxeko hizkuntza proiektuaes
dc.subjectmetodologíaes
dc.subjectsorkuntzaes
dc.titleHaur Hezkuntzako edo Lehen Hezkuntzako ikasgeletan erabil daiteke ohiko testuliburuen ordezko material digitalik?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheres
dc.rights.holderAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.subject.categoriaPROIEKTUETAN OINARRITUTAKO IKASKUNTZA


Item honetako fitxategiak

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Bestelakorik adierazi ezean, itemaren baimena horrela deskribatzen da:Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International