Browsing Facultad de Educación de Bilbao by Author "Redondo Rodríguez, Iratxe"
Now showing items 1-14 of 14
-
Asperger sindromea duten ikasleen gaitasunak garatzeko adierazpen artistikoaren erabilera
Vargas Caño, Noelia (2022-01-18)[EUS] Gaur egun, Lehen Hezkuntzan ikusten den ikasleriaren geletako aniztasunaren parte bezala, Asperger sindromea daukaten ikasleak daude. Hauek, beste batzuen artean, komunikazio eta sozializaziorako arazoak dituzte. ... -
Bienestar emocional del profesorado de Educación Primaria: incidencia del síndrome de burnout y detección de variables influyentes
Martínez Sainz, Estibaliz (2024-05-08)[ES] La literatura científica sobre la prevalencia e incidencia del síndrome de burnout en docentes es escasa y contradictoria. Por tanto, el propósito del presente estudio consiste en evaluar el nivel de burnout en el ... -
Bullying-aren prebentzioa Lehen Hezkuntzan: hezkuntza emozionala eta balioen lanketa
Seoane Martín, Olatz (2021-02-17)[EU] Bullying-a beti existitu den fenomenoa bada ere, azken hamarkadan kasuen kopurua eta horien intentsitatea handitu egin da. Hori dela eta, eskola-jazarpena errotik desagertaraztea egungo hezkuntza-sistemak duen erronka ... -
Dislexia: Características, consecuencias e intervención en los centros educativos
Bayona Portugal, Coro (2022-01-18)[ES] El presente estudio tuvo como objetivo principal analizar el tipo de intervención que se lleva a cabo con alumnado con dislexia en los centros escolares. Con este fin, se creó un cuestionario, al cual contestaron 16 ... -
Doluaren lanketa Lehen Hezkuntzako ikasleekin.
Astorkia Anton, Irati (2024-05-08)[EU] Galerak eta horiek dakartzaten dolua gizarteko gizabanako guztiek bizi dituzten gertaerak izan arren, tabuizatutako gaia izaten jarraitzen du arlo guztietan, baita hezkuntzan ere. Halaber, hezkuntzaren curriculumean ... -
Egokitze-aldiaren bizipena guraso eta irakasleen ikuspegitik
Sánchez Sánchez, Ane Miren (2023-02-20)[EU] GrAL honen bidez, gurasoek egokitze-aldiari buruz duten jarrera, inplikazioa eta asebetetze maila analizatu, bizi dituzten sentipenak/bizipenak ikertu eta COVID-19 egoerak haurren egokitzapenean izan duen eragin ... -
Formación de los docentes para la detección e intervención en casos de bullying
Urbina Elias, Oihane (2023-02-20)[ES] Con el paso de los años, los casos de bullying han ido aumentando y se han ido intensificando en las escuelas. Es por ello que, el presente trabajo, consiste en investigar las formas de prevención e intervención que ... -
Formación del profesorado en dislexia y en los métodos de intervención con ella
Fernández Barrio, June (2023-02-20)[ES] La dislexia es una dificultad del aprendizaje muy común en las aulas de Educación Primaria. Sin embargo, la escasa formación del profesorado y el uso de metodologías no probadas científicamente dificultan realizar una ... -
Formación, conocimientos y modos de intervención del profesorado de educación primaria ante el alumnado con TDAH
López Calzada, Mikel (2020-02-20)[ES] El presente estudio tuvo como objetivo principal analizar la formación, conocimientos, experiencias y modos de intervención del profesorado de Educación Primaria con alumnado con TDAH. Con este fin, se utilizaron el ... -
Hezkuntza emozionala lantzearen garrantzia
Camarero Martín, Itxaso (2018-03-22)[EUS] Gradu Amaierako lan (GrAL) honen bidez hezkuntza emozionalaren garratzia landu da. Izan ere, ikasleen irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan inplikazio positibo nabariak ditu. Hala ere, oraindik ez da eskoletan oso ondo ... -
Irakaskuntza jardunaren dimentsio pertsonala: irakaslearen analisi pertsonalari buruzko ikerketa
Muguruza Azkarraga, Nerea (2021-02-12)[EU] Irakaslearen rolari buruz hitz egiten denean zaila da dimentsio pertsonalaren eta profesionalaren arteko muga non dagoen zehaztea. Izan ere, hori da irakaskuntzaren ezaugarri bereizgarrietako bat: irakasleak, bere ... -
Lehen Hezkuntzako irakasleen formakuntza, pertzepzioa eta esku-hartze motak autismoaren eremuan
Souto Zorrilla, Nerea (2020-02-20)[ES] El presente estudio tiene como objetivo analizar la formación, percepción y métodos de intervención del profesorado de Educación Primaria respecto al Trastorno del Espectro Autista. Para ello se crearon un cuestionario ... -
Lehen Hezkuntzako maisu/maistrek dislexiaren inguruan dituzten ezagutzen azterketa
Ugartetxea Burgoa, Eneritz (2020-02-20)[EUS] Gure ikastetxeetako errealitatea gero eta anitzagoa da eta aniztasun horren zati dira dislexia duten ikasleak. Haur hauei tratamendu egoki bat emateko beharrezkoa da irakasleek nahasmendu honen inguruko ezagutza ... -
Propuesta de educación emocional para la etapa de Educación Primaria
Seco Díez, Andrea (2018-03-22)[ES] Del creciente interés por el ámbito emocional y como vía de intervención para solucionar muchos de los problemas escolares actuales nace la necesidad de educar en emociones. Tras conocer los pilares fundamentales de ...