Show simple item record

dc.contributor.advisorBeristain Oñederra, José Juan ORCIDes
dc.contributor.authorLekuona Zamarreño, Leirees
dc.contributor.otherE.U.E. EMPRESARIALES -SAN SEBASTIANes
dc.contributor.otherDONOSTIAKO ENPRESA IKASKETEN U.E.es
dc.date.accessioned2016-02-02T15:33:46Z
dc.date.available2016-02-02T15:33:46Z
dc.date.issued2016-02-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/17203
dc.description.abstractTestuinguru lehiakorrean emandako aldaketek bezeroen leialtasuna lortzea gero eta zailago egiten duten honetan, harremanen marketinaren ikuspuntua gero eta indar handiagoa hartzen ari da. Lan honetan, harreman marketinaren estrategiak eta komunikazio aldetik iraultza handia suposatu duten internet eta teknologia berriek bezeroekiko harreman egonkorren sorkuntzan nola lagun dezaketen aztertuko da, aspektu hauek zerbitzuen sektorera aplikatuz. Hizkuntza: euskara.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectharremanen marketinaes
dc.subjectteknologia berriakes
dc.subjectsare sozialakes
dc.subjectleialtasunaes
dc.titleHarremanen marketina eta teknologia berriak: Zerbitzu sektorean aplikazioaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2015-06-29T09:37:01Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holder© 2015, el autores
dc.contributor.degreeGrado en Administración y Dirección de Empresases
dc.contributor.degreeEnpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Graduaes
dc.identifier.gaurregister61471-657003-10es
dc.identifier.gaurassign29699-657003es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record