Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.advisorKortazar Uriarte, Jon Batties
dc.contributor.authorOlano Alonso, Noraes
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.es
dc.date.accessioned2016-03-16T16:25:09Z
dc.date.available2016-03-16T16:25:09Z
dc.date.issued2016-03-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/17633
dc.description.abstract[eus] Ikerketa honek Walt Disney konpainiak ekoiztutako hainbat filmetan agertzen den edukia eta pertsonaiak analizatzen ditu. Pelikulak balorez eta aspektu ideologikoez beteta daude eta gizarte-ikaskuntzaren teoriaren arabera, izugarrizko eragina daukate haurren jarduteko moduan. Ideia horiek oso lotuta daude emakumezkoak gizartean hartzen duen irudiarekin, gizartean dagoen familiaren esanahiarekin eta gure gizarteko sistema politiko eta ekonomikoarekin. Beraz, animaziozko filmen aurrean umeen kritikotasuna garatzeko Lehen Hezkuntzako gelarako baliabide metodologikoa proposatzen da, umeek pantaila handian ikusten dutenaz hausnar dezaten.es
dc.description.abstract[es] Esta investigación analiza el contenido y los personajes de varios largometrajes producidos por la compañía Walt Disney. Las películas están repletas de valores y aspectos ideológicos y, según la teoría del aprendizaje social, tienen una gran influencia sobre la manera de actual de los niños y las niñas. Estas ideas están relacionadas con la imagen social de la mujer, el significado de la familia en la sociedad y el sistema político y económico de nuestra sociedad. Por eso mismo, también se propondrá un recurso metodológico para el aula de Educación Primaria con el que los niños y las niñas desarrollen su sentido crítico a cerca de las películas de animación, para que reflexionen sobre lo que ven en la gran pantalla.es
dc.description.abstract[en] This research analyzes the content and characters of several films of The Walt Disney Company. Those movies are full of values and ideological aspects and according to the social learning theory, they have a great influence on children's course of action. These ideas are related to the image that women have in society, the social meaning of family and the political and economical system of our society. Therefore, a methodological resource will be proposed in order to make the children develop their critic sense about animated movies and what they see on the big screen. That proposal is focused on Elementary Education.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectDisneyes
dc.subjecthaurtzaroaes
dc.subjectvaloreakes
dc.subjectestereotipoakes
dc.subjectanimaziozko filmakes
dc.titleDisney: ideologia eta pedagogiaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2015-05-29T10:56:30Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holder© 2015, la autoraes
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes
dc.identifier.gaurassign17471-661222es


Item honetako fitxategiak

Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du