Lehen Hezkuntzan autoezagutza fisikoa, emozionala eta soziala lantzeko proposamen didaktiko baten diseinua eta esku-hartzea
Ikusi/ Ireki
Data
2016-03-16Egilea
Martínez Mediavilla, Maria
Laburpena
[eus] Autoezagutza ez akademikoa pertsonaren garapenaren pilare funtsezkoenetariko bat kontsideratzen da. Aldaketaren bat eragiteko asmoz, Lehen Hezkuntzako hirugarren mailako neska eta mutilei zuzenduta dauden ekintza batzuk diseinatu eta praktikan jarri dira. Adin honetako neska eta mutilak, haien nortasuna eta batez ere autoezagutzaren garapenaren erdian aurkitzen dira. Horregatik, “ad hoc” diseinatu diren pretest eta postest baten bitartez, ekintza hauek espero ziren aldaketak sorrarazi dituzten ebaluatu da. [es] El autoconcepto no académico es considerado uno de los pilares fundamentales del desarrollo de la persona. Con el fín de provocar alguna modificación en el mismo, se han diseñado y puesto en práctica una serie de actividades dirigidas a alumnos y alumnas del tercer curso de Educación Primaria. Los niños y niñas de esta edad, se encuentran en pleno desarrollo de su personalidad y fundamentalmente de su autoconcepto. Por eso, mediante un pretest y un postest diseñados “ad hoc”, se ha evaluado si estas actividades han producido los cambios esperados. [en] Non-academic self-concept is considered one of the fundamental bases of the development of a person. With the purpose of making any modification on it, there have been designed and put into practice some activities aimed at boys and girls from the third grade of Primary Education. The boys and girls of this age, are in the middle of the development of their personality and fundamentally of their self-concept. Therefore, through one pretest and postest designed “ad hoc”, it has been evaluated if these activities have produced the expected changes.