Customer Engagement kontzeptuaren barnerapena C2C merkataritza elektronikoan
Fecha
2016-09-30Autor
Arrinda Vicandi, Iratxe
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[EU] Hurrengo lana, Consumer to Consumer merkataritza elektronikoan (hemendik aurrera, C2C) fokatuta dagoen azterketa da. C2C merkatu elektronikoaren esparruan kontsumitzaileak erosketa burutzera bultzatzen duten faktoreak identifikatu nahi dira. Horretarako, lehendabizi C2C merkataritza elektronikoaren ingurunea aztertuko da gainetik, gaia kokatzeko asmotan. Ingurune honetan artikulu zientifikoetan, gero eta nabarmentasun handiagoa hartzen ari den Customer Engagement edo kontsumitzailearen konpromisoa kontzeptuaren azterketa bat burutuko da. Kontzeptu hau hobeto ulertzeko asmotan, autore desberdinek eskainitako definizioak eta beste definizio baliagarri batzuk aurkituko ditugu. Behin kontzeptua definiturik, honek barneratzen duen zikloa identifikatzera pasatuko gara. Horretarako, Sashik 2012 urtean argitaratutako ikerketa lana hartu da oinarri lez. Autore honek egindako zikloari, ekarpen propio gisa, kontsumitzaileen jarrera ulertzen lagunduko diguten beste hainbat kontzeptu gehitu dira.
Azkenik, aipatutako eta aztertutako kontzeptuak errealitatean identifikatzeko, azterketa praktiko bat burutu da. Azterketa honetan, teorian azaldutakoa, adibide errealen bidez identifikatzeaz gain, inkesta txiki bat aurkituko dugu. Honen bitartez, lan teorikoari erabilera praktikoago bat eman nahi izan zaio. [ES]El siguiente trabajo está enfocado en el estudio de consumidores de comercio electrónico (en lo sucesivo, C2C). En el marco del C2C se quieren identificar los factores que alientan a los consumidores a completar la compra. Para ello, primero encontraremos un análisis breve sobre el comercio C2C a modo de introducción en el tema.
Debido al papel cada vez más importante que está teniendo el concepto Customer Engagement en artículos científicos sobre el comportamiento del consumidor, encontraremos un análisis sobre este concepto. Dicho análisis constara de numerosas definiciones proporcionadas por diferentes autores tanto como de del desglose del ciclo del Customer Engagement, el cual estará basado en el artículo publicado en 2012 por Sashi, pero en el que se ha querido hacer una aportación propia para ofrecer una visión más clara de esta.
Para finalizar, se ha llevado a cabo una pequeña investigación del mercado y del comportamiento de los consumidores en este entorno mediante una encuesta, siempre teniendo como base los conceptos analizados en el marco teórico del trabajo. [EN] The next work, is a study focused in Consumer to Consumer Electronic Commerce (hereinafter referred to as C2C). The main goal of this research is the identification of factors that encourage consumers to complete the purchase.
In order to do this, first, C2C e-commerce environment is discussed to get a general idea. After that, the concept of Customer Engagement, which is taking an increasingly greater role in this environment, will be carried out. To better understand this concept, we can find some useful definitions provided by different authors. Once defined the concept, we provided a Customer Engagement cycle, which it has been build taken as a basis the research work published in 2012 by Sashi, but with some new concepts on it as own contribution to help us to understand the behavior of consumers.
Finally, to identify the concepts that we have talked about during the theoretical part into reality, a practical examination is carried out, using a survey for that.