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dc.contributor.advisorAurrekoetxea Gurtubai, Itziares
dc.contributor.authorManterola Najera, Edurnees
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.es
dc.date.accessioned2016-12-29T16:03:29Z
dc.date.available2016-12-29T16:03:29Z
dc.date.issued2016-12-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/20029
dc.description.abstract[EUS] Eskola porrotaren erantzukizuna ikasleari leporatzen zaio orokorrean. Lan honen bidez, fenomenoarekiko begirada zabalago bat bultzatu nahi da, ikaslea hezkuntza-sistema baztertzaile baten biktima bezala ulertaraziz. Sarean harrapatuta gaituen globalizazio ekonomikoa eta gure ikastetxeetan ematen den hezkuntza eskutik helduta doaz, eta indarrean dagoen antolakuntza ekonomikoa mantentzea helburu duen gure hezkuntza-sistemak ez dio haurren aniztasunari erreparatzen. Lan honetan, errealitate honen aurrean hezitzailearen esku leudeken bi ekimen proposatzen dira, eskola-porrota murrizteko lagungarriak izan daitezkeelakoan: hezkuntza emozionala eta komunitate osoaren parte-hartzea.es
dc.description.abstract[ES] En general, la responsabilidad del fracaso escolar suele ser achacada a el/la alumno/a. A través de este trabajo, se quiere promover una mirada más amplia sobre el fenómeno, considerando a el/la alumno/a víctima de un sistema educativo excluyente. La globalización económica que nos tiene atrapados/as en sus redes y la educación que se imparte en nuestras escuelas van de la mano, y el sistema educativo cuyo objetivo es mantener la organización económica vigente, no toma en consideración la diversidad del alumnado. En este trabajo, se proponen dos iniciativas asequibles para el/la educador/a mientras la realidad siga siendo la analizada, considerando que ayudarían a disminuir el fracaso escolar: la educación emocional y la colaboración de toda la comunidad.es
dc.description.abstract[EN] Generally, the responsibility of the dropout is attributed to the student. This work shows a wider view about this phenomenon, considering the student a victim of a discriminatory education system. The Economic Globalization that traps us and the education in our schools go together and the education system whose objective is to maintain the current economical organization, does not take into account the student diversity. This work purposes two different achievable initiatives for the educator, adapted to this reality and considering that they would help to decrease the school failure: the emotional education and the collaboration of the whole community.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjecteskola porrotaes
dc.subjectbazterketa sozialaes
dc.subjectteknizismoaes
dc.subjectgizarte klaseakes
dc.subjectadimen anitzakes
dc.subjectarte hezkuntzaes
dc.subjectLGTBIQR haurrakes
dc.subjectfamiliaes
dc.subjecthezkuntza emozionalaes
dc.subjectikaskuntza komunitateakes
dc.subjecthaurren hiriaes
dc.subjectfracaso escolares
dc.subjectexclusión sociales
dc.subjecttecnicismoes
dc.subjectclases socialeses
dc.subjectinteligencias múltipleses
dc.subjecteducación artísticaes
dc.subjectniños/as LGTBIQRes
dc.subjectfamiliaes
dc.subjecteducación emocionales
dc.subjectcomunidades de aprendizajees
dc.subjectla ciudad de los niñoses
dc.subjectschool failurees
dc.subjectsocial exclusiones
dc.subjecttechnicalityes
dc.subjectsocial classeses
dc.subjectmultiple intelligenceses
dc.subjectartistic educationes
dc.subjectLGTBIQ childrenes
dc.subjectfamilyes
dc.subjectemotional educationes
dc.subjectlearning communitieses
dc.subjectthe city of childrenes
dc.titleEskola porrota: hezitzaileon begiradaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2016-02-02T16:32:30Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holder© 2016 Manterola Najera, Edurnees
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes
dc.identifier.gaurassign32638-707331es


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