Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.advisorIbarretxe Txakartegi, Gotzon ORCIDes
dc.contributor.authorPadrones Zulueta, Gorkaes
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.es
dc.date.accessioned2016-12-29T16:24:51Z
dc.date.available2016-12-29T16:24:51Z
dc.date.issued2016-12-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/20031
dc.description.abstract[EUS] Ikerketa lan honen helburua Badok atariak, euskal kantagintzaren bitartez, Lehen Hezkuntzan izan dezakeen erabilgarritasuna aztertzea izan da. Hau honela izanda, Badok atariko material musikalak zein bisualak aztertu ditugu. Honetaz gain, musika eskoletako zein Lehen Hezkuntzako irakasleei egindako elkarrizketen bidez gure ikerketa borobildu dugu. Lan hau paradigma kualitatiboan kokatzen dugu, hain zuzen, metodo etnografikoaren barruan. Ikusi izan dugunez, euskal kantagintzak badu bere presentzia Euskal Herriko musika eskoletan eta ikastoletan. Gainera, irakasleak bat datoz musika hau gure kultura ondarearen parte dela eta eskoletan honen transmisioa eman behar dela esaterako orduan. Lan honetan Badok ataria euskal kantagintza erakusteko eta irakasteko tresna aproposa dela ziurtatzen da.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjecteuskal kantagintzaes
dc.subjectLehen Hezkuntzaes
dc.subjectbadok atariaes
dc.subjectteknologia berriakes
dc.subjectmusika hezkuntzaes
dc.titleEuskal kantagintza Lehen Hezkuntzan: badok ataritik eskolaraes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2016-02-02T17:03:45Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holderEste trabajo está bajo Licencia Creative Commons Reconocimiento – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)es
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes
dc.identifier.gaurassign32577-703484es


Item honetako fitxategiak

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du

Este trabajo está bajo Licencia Creative Commons Reconocimiento – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)
Bestelakorik adierazi ezean, itemaren baimena horrela deskribatzen da:Este trabajo está bajo Licencia Creative Commons Reconocimiento – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)