Gaur eguneko eskola XX. mendeko pedagogia korronteen ondotik begira
Fecha
2016-12-29Autor
Ondarroa Amas, Ane
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
[EUS] Gradu amaierako lan honetan, gaur eguneko eskolari XX. mendeko pedagogia korronteen ikuspegitik begiratuko zaio. Etorkizuneko lanbide baten inguruan suertatzen diren hainbat galderei erantzuna bilatuko zaie. Kezka horiek eduki, gaitasun, ikas teknika, irakaslearen rola, ikasleen protagonismoa eta inguruarekiko harremanaren inguruan izango dira. Beraz, lanaren helburu nagusia galdera horiei erantzuna aurkitzea izango da. Horretarako, XX. mendeko lau autoreren lana eta hauen inguruan idatzitakoak izango dira informazio iturri. Iturri hauen ekarpenak aintzat hartuz erantzungo baitira ezarritako zazpi galdera horiek. Lan honek pertsonalki garrantzi handia du, nire irakasle formakuntzan mesedegarri izango delako eta neure beharrei erantzungo dielako.