Show simple item record

dc.contributor.advisorArriolabengoa Igarza, Miren Josues
dc.contributor.authorIturrospe Guillen, Mireiaes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.es
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.date.accessioned2017-01-09T16:14:41Z
dc.date.available2017-01-09T16:14:41Z
dc.date.issued2017-01-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/20097
dc.description.abstract[EUS] Lan honetan, Elorrioko Txintxirri Ikastolako Haur Hezkuntzan aurrera eraman den musika esku hartze bat aurkezten da. Ikastetxean, etapa honetan planteatzen ari diren berrikuntza prozesua eta gelako errealitate konkretua kontutan izan dira musika hezkuntzako arloa indartu nahian. Lanaren helburua musika klaseko egunerokotasunean integratzeko baliabideak eskaintzea da. Horretarako, jarduera multzo bat eskaintzen da non baliabide ezberdinen bidez musikaren arlo diferenteak lantzen diren eta gai ezberdinekin lotzeko aukera ematen duen. Esku hartze hau burutu ondoren baieztatu ahal izan da musika jardueren bidez umeen arreta eta talde ekimenetarako gaitasunak areagotzen direla.es
dc.description.abstract[ES] En este trabajo se presenta una intervención realizada en Educación Infantil desde el área de música en la ikastola Txintxirri. Se ha partido del proyecto de innovación pedagógica en el que está inmersa la escuela, así como la realidad concreta del aula. El objetivo principal ha sido el de ofrecer recursos para impulsar la utilización sistemática de la música. Se han planteado diversas actividades integradas en los centros de interés globales a partir de los que se trabaja en el aula. Tras esta intervención se constata que a través de actividades musicales aumenta la capacidad de atención y de trabajo en equipo.es
dc.description.abstract[EN] In this work an intervention, carried out in Txintxirri Ikastola in Infant Education from the music area, is presented taking as a starting point the pedagogic innovation project the school is involved and the concrete reality of the classroom. The main objective has been offering resources to boost the systematic use of the music. Different activities have been planned integrated in the global interests the classroom works. After the intervention it has been verified that through music activities the attention span and the group work are increased.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectmusika hezkuntzaes
dc.subjecthaur hezkuntzaes
dc.subjecttalde ekimenaes
dc.subjectarreta gaitasunaes
dc.subjecteducación musicales
dc.subjecteducación infantiles
dc.subjectiniciativa de grupoes
dc.subjectcapacidad de atenciónes
dc.subjectmusical educationes
dc.subjectinfant educationes
dc.subjectgroup initiativees
dc.subjectattention abilityes
dc.titleMusika Haur Hezkuntzan: talde ekimenerako bideaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2016-02-01T19:10:54Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holder© 2016 Iturrospe Guillen, Mireiaes
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Graduaes
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantiles
dc.identifier.gaurassign30781-603229es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record