Show simple item record

dc.contributor.advisorMartínez Bilbao, Mercedeses
dc.contributor.authorOyarbide Garicano, Lorenaes
dc.contributor.otherF. CIENCIA Y TECNOLOGIAes
dc.contributor.otherZIENTZIA ETA TEKNOLOGIA F.eu
dc.date.accessioned2017-01-09T19:22:24Z
dc.date.available2017-01-09T19:22:24Z
dc.date.issued2017-01-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/20140
dc.description.abstractAzken hamarkadetan gizarte eta teknologien garapenarekin batera, XXI. mendeko unibertsitateek bilakaera bat izan dute, ezaugarri nagusitzat ziurgabetasuna duen eskarietara egokitu ahal izateko. Ezagutzaren gizartean gertatzen diren aldaketei lotuta, Goi-mailako Hezkuntzaren Europako Esparrua (GHEE) sortu zen, ezagutzaren Europa indartzeko eta Europako unibertsitate sistemak bateratzeko. Euskal Herriko Unibertsitateak (EHU) Europako beste unibertsitateekin bat egiteko bidean, zenbait pausu eman ditu helburu horrekin. Lan honen helburua da EHUko Biokimika eta Biologia Molekularra (BKBM) Graduari buruz ikasleek duten iritzien azterketa bat egitea; non zehazki hiru alor baloratu diren: Graduaren antolaketa, gaitasunak eta metodologia. Horretarako, ikasleengandik informazioa eskuratu eta analizatu da Graduak izan ditzakeen alde sendoak eta ahulak identifikatzeko. Azkenik, ikasleen ustez dauden ahultasun horietarako konponbideak haztatu dira, ardatz nagusitzat metodologia aktiboak hartuz, GHEEk eta IKDk planteatzen dituzten helburuekin bat egin nahian. Horren adibide moduan, Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza (AOI) aukeratu da, puntu ahulak indartzeko bide posible moduan. Horrela, irakaskuntzan oinarritutako hezkuntza batetik ikaskuntzan oinarritutako bateranzko trantsizioa ezagutzera eman nahi da, non ikasketa-prozesuan ikaslea bera den protagonista, irakaslea izan beharrean.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectbiokimika eta biologia molekularreko graduaes
dc.subjectikasleen iritziaes
dc.subjectgaitasunakes
dc.subjectberrikuntza metodologikoaes
dc.titleEHUko Biokimika eta Biologia Molekularreko ikasleek Graduari buruz duten iritzien azterketaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2016-06-23T10:34:09Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holderEste trabajo está bajo Licencia Creative Commons Reconocimiento – CompartirIgual (by-sa)es
dc.contributor.degreeGrado en Bioquímica y Biología Moleculares
dc.contributor.degreeBiokimikako eta Biologia Molekularreko Graduaes
dc.identifier.gaurregister70767-696313-09es
dc.identifier.gaurassign36390-696313es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record