Show simple item record

dc.contributor.advisorDiaz de Gereñu Lasaga, Leire
dc.contributor.authorEtxague Goia, Itxaro ORCID
dc.contributor.otherF. LETRAS
dc.contributor.otherLETREN F.
dc.date.accessioned2017-05-02T17:15:46Z
dc.date.available2017-05-02T17:15:46Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/21279
dc.description.abstractIdatzizko iritzi-gutuna lantzeko Sekuentzia Didaktiko bat eraiki da lan honetan. Horretarako, lehenik, argudiaketaren berezko ezaugarriak azaldu eta honek Nafarroako D ereduko Batxilergoko Curriculum ofizialean duen lekua ikusi da. Curriculumaren beharrei erantzunez, irakaskuntza baliabide gisa testu-generoa erabiltzearen arrazoiak ere azaldu dira. Bigarrenik, bildutako corpusaren analisi eta azterketa egin da, hemen ikusitako gabezi eta gaitasunetan oinarriturik eraiki baita ondotik datorren Sekuentzia Didaktikoa. Azkenik, ondorioak zehaztu dira.
dc.language.isoeus
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.subjectargudiaketa
dc.subjectsekuentzia didaktikoa
dc.subjecttestu-generoa
dc.subjectiritzi-gutuna
dc.subjecthizkuntzaren irakaskuntza
dc.titleEuskararen irakaskuntzaren baliabideak. Idatzizko iritzi-gutuna lantzeko sekuentzia didaktikoa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2016-06-08T10:47:56Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2016, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Estudios Vascos
dc.contributor.degreeEuskal Ikasketetako Gradua
dc.identifier.gaurregister69762-677838-09
dc.identifier.gaurassign28515-677838


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record