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Beroko estanpazio trokelentzako egoera termiko eta konformaketa simulazio softwareen alderaketa

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Fecha
2017-11-10
Autor
Cuesta Ruedas, Asier
Metadatos
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(LA Referencia)

URI
http://hdl.handle.net/10810/23414
Resumen
Proiektu honen helburua beroko enbutizio prozesuaren simulazioa egiteko erabiltzen diren bi software garrantzitsuenen arteko alderaketa egitea da, ondoren tailerrean neurtutako datu esperimentalekin konparatuz software bakoitzaren zehaztasun maila definitzen da. Konparaketa egiteko Autoform softwarearen azkeneko bi bertsioak (R6/R7) eta Pam Stamp 2017 softwarea erabili dira autogintza sektoreko bi piezen simulazioa burutzeko. Simulazioa aurrera eramateko lehenik eta behin Catia CAD diseinu programa erabiliz, amaierako piezatik abiatuz beharrezkoak diren erreminta ezberdinak diseinatu behar dira. Txosten honetan zapaltzailea, matrizea eta puntzoia sortzeko eta ondoren egiten den simulazioa programatzeko jarraitu den metodologia pausoz pauso azaltzen da. Bestalde, gaur egun autogintzaren nazioarteko eta estatu mailako egoera azaltzen da beroko enbutizioaren egoera eta abantailak albo batera utzi gabe.
 
The main objective of this project is to compare the two most popular software for the simulation of the process of hot forming in two real parts used in the automotive industry. Then these data are compared with the experimental measurements obtained in the workshop and will quantify the accuracy of each software. The two latest versions of Autoform R6/R7 and Pam Stamp 2017 have been used for the simulation. First, CAD software Catia has been used to define the tools during the process from the final geometry of the part. This document describes the steps to follow to obtain the various tools and simulation programming. On the other hand, describes the current situation of the international and national automotive industry, emphasizing the situation and advantages of hot stamping.
 
El principal objetivo de este proyecto es comparar los dos software más populares para la simulación del proceso de embutición en caliente en dos piezas reales del sector del automóvil. Después estos datos se compararan con los datos experimentales obtenidos en el taller y se cuantificará la precisión de cada software. Para la simulación se han empleado las dos últimas versiones de Autoform R6/R7 y Pam Stamp 2017. En primer lugar se ha utilizado el programa de diseño CAD Catia para definir a partir de la geometría final de la pieza las herramientas necesarias durante el proceso. En este documento se describe los pasos a seguir para la obtención de la distintas herramientas y programación de la simulación. Por otro parte, se describe la situación actual del sector del automóvil internacional y a nivel nacional, haciendo hincapié en la situación y ventajas de la embutición en caliente.
 
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