Show simple item record

dc.contributor.advisorVizcarra Morales, María Teresa ORCID
dc.contributor.authorNaberan Uranga, Maialen
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZes
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.eus
dc.date.accessioned2018-02-13T10:54:43Z
dc.date.available2018-02-13T10:54:43Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/25003
dc.description47 p. : il. -- E-mail de la autora: naberan_4@hotmail.comes_ES
dc.description.abstract[EU] Lan honetan, gizartean gizon eta emakumeen artean dauden ezberdintasunen inguruan hitz egiten da, beti ere kirolera bideratuta. Gizarte androzentrista batean bizi garela nabaria da, emakumeek komunikabideetan duten agerpena ikustea besterik ez dago. Horien eta beste hainbat eragileen ondorioz, estereotipoz beteriko gizartea dugu gurea. Horrekin batera, diskriminazio egoera ugari sortzen dira, bai eskola barruan eta baita eskolaz kanpo ere, kontziente edo inkontzienteki. Komunikabideek eta eskolek bezala, familiak eta lagunek ere zerikusi handia dute. Beraz, eragile hauen lana beharrezkoa da genero berdintasunaren aldeko borrokan. Hori horrela, Gasteizko ikastetxe bateko 6. mailako ikasleei galdetegi pertsonalak pasa zaie eta eztabaidak sortu dira, bi tresna horiekin informazioa jaso eta aztertu ahal izateko. Horrekin, gazteek egungo kirol munduaren inguruan zein ideia duten eta beraien errealitatearen berri jakin da. Aztertutakoarekin ondorioztatu daiteke, egun, gizartea poliki-poliki aldatzen doala. Beraz, egungo heziketa, berdintasunean oinarritutako gizarte baterantz doan bidean doala esan daiteke. Hala eta guztiz ere, lan asko egin behar da bide horretan aurrera jarraitu ahal izateko.es_ES
dc.description.abstract[ES] En este trabajo, se habla de las diferencias que existen entre hombres y mujeres, en el ámbito del deporte. Es obvio que vivimos en una sociedad androcentrista, esto lo podemos observar en la escasa aparición que tienen las mujeres en los medios de comunicación. Como consecuencia, nuestra sociedad está llena de estereotipos. Ligado a esto, surge la discriminación dentro y fuera de los centros, de manera consciente o inconsciente. Tanto los medios de comunicación y las escuelas, cómo la familia y los amigos, desempeñan un papel fundamental en la lucha por la igualdad de género, por eso el trabajo de éstos es imprescindible. Dicho esto, a las alumnas y los alumnos de sexto de una escuela de Vitoria se les ha efectuado un cuestionario personal y posteriormente se han realizado varios debates. Con estas dos herramientas se ha recogido información para después poder analizarla. Gracias a esto, se ha conocido la idea que poseen niños y niñas sobre el mundo del deporte y la realidad que viven. Con este trabajo se puede concluir que actualmente la sociedad está cambiando poco a poco. Para finalizar, la educación actual está dirigida hacia una sociedad basada en la igualdad, sin embargo todavía queda mucho trabajo por hacer.es_ES
dc.description.abstract[EN] This work refers to the differences between men and women in the field of sport. It is obvious that we live in a male-centred society, this it can be seen in the low appearance that women have in the media. As a result, our society is full of stereotypes. Linked to this, comes the discrimination inside and outside the schools, in a conscious or unconscious way. Both the media and the schools like the family and friends play an important role in the struggle for gender equality, so the work is imperative. A questionnaire was carried out to the students of sixth in Vitoria ´s School, after several discussions have been made. With these two tools, information has been collected to analyze it. Thanks to this, the idea that have children on the sports world and the reality living has become known. With this research it can be concluded that nowadays the society is changing little by little. Finally, today´s education it is directed towards a society based on equality. However, there is still much work to do.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectgeneroaes_ES
dc.subjectkirolaes_ES
dc.subjectaurreiritziakes_ES
dc.subjectestereotipoakes_ES
dc.subjectsexismoa eta gazteakes_ES
dc.subjectgéneroes_ES
dc.subjectdeportees_ES
dc.subjectprejuicioses_ES
dc.subjectestereotiposes_ES
dc.subjectsexismo y jóveneses_ES
dc.subjectgenderes_ES
dc.subjectsportes_ES
dc.subjectprejudiceses_ES
dc.subjectstereotypeses_ES
dc.subjectsexism and young peoplees_ES
dc.titleEmakumeak eta kirola: badaude genero-estereotipoak Lehen Hezkuntzan?es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España*
dc.departamentoesDidáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporales_ES
dc.departamentoeuMusika, plastika eta gorputz adierazpidearen didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España