Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.advisorIdoiaga Mondragón, Nahia ORCID
dc.contributor.authorDe Castro Romero, Noelia
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2018-03-21T18:57:30Z
dc.date.available2018-03-21T18:57:30Z
dc.date.issued2018-03-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/25853
dc.description.abstract[EUS] Lan honen helburua, Ikastolen Elkarteko Haur Hezkuntzarako Urtxintxa programan autoestima lantzen ote den eta lanketa hau zein eratan burutzen den aztertzea da. Lana burutzeko lehen pauso gisa, autoestimari buruzko errebisio teorikoa egin da, bereziki Haur Hezkuntzan beronen lanketan oinarrituaz, bertako marko teorikoa erabili delarik gero Urtxintxa Proiektua aztertzeko. Azterketa bi esparrutan burutu da, alde batetik, Urtxintxa Proiektuko dokumentu edo euskarri ofizialak eta bestetik, teoria eta praktikaren arteko aldea ikusteko asmoarekin, proiektu hau erabiltzen duten zenbait irakasleri galdesorta bat pasa zaie. Oro har, azterketatik ondorioztatu ahal izan dugu, Urtxintxa proiektuak badituela autoestima lantzeko hainbat gako nahiz eta oraindik zenbait puntu hobe ditzakeen.es_ES
dc.description.abstract[ES] El objetivo de este trabajo es investigar si la autoestima se trabaja en el proyecto Urtxintxa llevado a cabo en Educación Infantil en la comunidad de ikastolas, y si lo hace, de que manera lo trabaja. Primeramente se recopiló información referida a la autoestima en Educación Infantil. Basándonos en este marco teórico por un lado, hemos analizado los documentos oficiales del proyecto. Por otro lado, hemos realizado una comparación entre la teoría y la práctica que unen Urtxintxa. Para ello, hemos tranferido una encuesta a diferentes profesores que trabajan con este proyecto. De todo el trabajo, deducimos que Urtxintxa trabaja en diferentes medidas la autoestima pero que aún quedan varias claves en las que profundizar.es_ES
dc.description.abstract[EN] The purpose of this paper is to analyze how and to what extent is self-esteem developed in the Urtxintxa program within the Local Ikastolas regarding Preschool. The first step for the proper development of the project has been the theoretical review of the self-esteem term, focusing on the preschool education’s own analysis. This framework will serve on the analysis of the Urtxintxa project. There have been two different sources used in the analysis for the sole purpose of seeing the difference between the theoretical and practical frameworks. On the one hand, the official documents of the Urtxintxa project and on the other hand, questionnaires from actual Urtxintxa users. In short, Urtxintxa project shows several gaps regarding self-esteem, hence, there is a chance for improvement in certain aspects.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/
dc.subjectautoestimaes_ES
dc.subjectproiektuaes_ES
dc.subjecthezkuntza eragileaes_ES
dc.subjectgarapen pertsonalaes_ES
dc.subjecthaur hezkuntzaes_ES
dc.subjectautoestimaes_ES
dc.subjectpromotor educativoes_ES
dc.subjectproyectoes_ES
dc.subjectdesarrollo personales_ES
dc.subjecteducación infantiles_ES
dc.subjectself-esteemes_ES
dc.subjectprojectes_ES
dc.subjectEducational promoteres_ES
dc.subjectpersonal developmentes_ES
dc.subjectchild educationes_ES
dc.titleAutoestima Haur Hezkuntzan lantzearen garrantziaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2017-05-04T15:00:09Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial (cc by-nc)
dc.identifier.gaurassign45495-744455


Item honetako fitxategiak

Thumbnail
Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du

Atribución-NoComercial (cc by-nc)
Bestelakorik adierazi ezean, itemaren baimena horrela deskribatzen da:Atribución-NoComercial (cc by-nc)