Nola hezi baloreetan gizarte postmodernoan. Ikasketa Zerbitzuan eta Ikasketa Dialogikoan oinarritutako proposamena
Fecha
2018-03-22Autor
Velasco Valbuena, Nerea
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
[EU] Azken urteotan balore-hezkuntza debate eta berrikuntza kurrikular, pedagogiko eta metodologiko prozesuan sartuta dago, gizartean gertatzen ari diren aldaketetara egokitzen saiatuz. Lan honek balore-hezkuntzari erantzun metodologikoa ematea du helburu. Horretarako, gizarte postmodernoa, egungo balore krisia, balore hezkuntzaren garrantzia eta bere inguruko korronte ezberdinak aztertzen ditu. Korronte horietako batean kokatuz, Ikasketa Zerbitzua eta Ikasketa Dialogikoan oinarritutako metodoa proposatzen du. Azkenik, metodoaren balioa egiaztatzen du ikerketa praktiko baten bidez, hau da, metodoan bertan oinarritutako proiektu bat garatuz. [ES] En los últimos años, la educación en valores se ha visto inmersa en un continuo debate y proceso de renovación curricular, pedagógica y metodológica, tratando de adaptarse a los cambios operantes en la sociedad. El presente trabajo pretende dar una respuesta metodológica a la educación en valores. Para ello, comienza por analizar la sociedad postmoderna, la actual crisis de valores y las diferentes posturas en torno a la educación en valores. Tras posicionarse en una de estas corrrientes y presenta una propuesta basada en el Aprendizaje Servicio y el Aprendizaje Dialógico. Finalmente comprueba su idoneidad a través de su implementación práctica. [EN] In the recent years, education in values is facing a continuous debate and curriculum, pedagogic and methodological renovation process, trying to get adapted to the changes happening in the society. This paper tries to give a methodological answer to the education in values. Therefore, it analyses the postmodern society, the nowadays crysis of values and the different positions about the education in values. Choosing one of these positions, it presents a proposal, based in Learning Service and Dialogue Learning. Finally, it demonstrates the suitability of this proposal through its practical development, thus, implementing a project based on it.