Show simple item record

dc.contributor.advisorMaritxalar Anglada, Montserrat
dc.contributor.authorIzagirre, Itsaso
dc.date.accessioned2018-09-13T07:42:31Z
dc.date.available2018-09-13T07:42:31Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/28684
dc.description.abstractLan honetan, EGela Pre, LMS eredu baten diseinuaren garapena eta inplementazioa azalduko da. Berau, espetxeetatik ikasten duten ikasleen baldintza berezietara moldatuko da. Ikasle presoa izateagatik ematen diren baldintzak ezagutu eta aztertu ostean, egoera horietara egokitutako plataforma planteatuko da. Horrek, erabilera bikoitza izango du, lehena, unibertsitateko kudeaketa administratiboa bideragarri egitea eta bigarrena, kalitatezko goi mailako hezkuntza eskaintzea. Plataforma horren erabilerak konpetentzia digitalen lanketan eta hobekuntzan izan ditzakeen eraginak aipatuko dira, eta horiek, era berean, inklusiorako bidean izan dezaketen eragina kontuan hartuko da. Esperientzia pilotuan izandako zailtasunak adieraziko dira eta etorkizunera begira bideragarriak izan daitezkeen helburuak zehaztu.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectMoodlees_ES
dc.subjectEgelaes_ES
dc.subjectpresondegiaes_ES
dc.subjectikastaroaes_ES
dc.titleEGela Pre: hezkuntza espetxean IKTen bitartezes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.holder© 2018, Itsaso Izagirre*
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record