Show simple item record

dc.contributor.advisorPereira, Juanan
dc.contributor.authorLlorente, Oihane
dc.date.accessioned2018-09-14T07:05:06Z
dc.date.available2018-09-14T07:05:06Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/28704
dc.description.abstractProiektu honetan ikasleek gizarte zientziak ikasgaiarekin dituzten arazoak aztertu dira. Horretarako ikasgaia irakasterako orduan dauden arazoak eta ikasleak kontzeptu batzuk ulertzeko zailtasunak aztertu dira. Horrela gizarte zientzien irakasgaian egin behar diren aldaketak ikusi izan ahal ditugu. Bestalde Blended Learning metodologia eta hau gizarte zientziekin lotzeko dauden aukerak planteatu dira eta Moodle bitartez proposamen didaktiko bat sortu da. Moodlen DBH 1. mailan dauden ikasleentzako bi unitate didaktiko dituen ikastaroa sortu da Blended Learning metodologian oinarrituta.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectBlended Learninges_ES
dc.subjectgizarte zientziakes_ES
dc.subjectMoodlees_ES
dc.subjectikasleakes_ES
dc.titleGizarte zientziak ikasgaia Blended Learning ereduarekin lantzeko proposamenaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.holder© 2018, Oihane Llorente*
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record