Hezitzaile baten eragina haurren harremanetan eta motibazioan
Laburpena
[EUS] Lehen Hezkuntzako ikaslearen ongizatea eskola-bizipenaren menpe dago eta honetan hezitzaile batek ikaslearengan duen eragina zuzena da. Ikaslearen garapenean, eskolako harremanek eta elkarrekintzek ikaslea baldintzatuko dute, baita hezkuntzan eragin gehien duen faktore nagusienetariko batek ere, motibazioak. Ikaslearen ongizatera heltzeko ezaugarri hauek kontuan hartu beharrekoak dira. Lan honetan eskola bateko egoera bat ikertuko da, ikasleen harremanak eta motibazioa nolakoa diren aztertuz. Horretarako bi parte hartzaile egon dira, irakasleak eta ikasleak. Azkenik, irakasleek honetan nolako eragina duten ondorioztatuko da. [ES] El bienestar del alumno de Primaria depende de la vida escolar, por lo que la influencia de un profesor sobre el alumno es directa. En el desarrollo estudiantil, las relaciones e interacciones escolares condicionarán al alumnado, también uno de los factores más importantes en la educación, la motivación. Estas características, deben ser consideradas para llegar al bienestar del estudiante. En este trabajo, se investigará una situación en una escuela, donde se estudiarán las relaciones y la motivación de los estudiantes. Para ello se ha tenido en cuenta tanto la participación de los alumnos como la de profesores. Finalmente, se concluirá con la influencia de los docentes en ellos. [EN] The welfare of Primary school students depends on school life, so the teacher’s influence on a student is direct. In students’ development, school relationships and interactions will condition the students, and also one of the most important factors in education, motivation. These characteristics must be considered in order to achieve students’ welfare. In this essay, a school’s situation will be investigated, analysing students’ relationships and motivation. For that, it has been taken into account teachers’ and students’participation. Finally, teachers’ effect on this subject will be concluded.