Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.advisorEtxebarria Lejarreta, Aintzane ORCID
dc.contributor.authorErrasti Aguirrebeitia, Ainhoa
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-02-28T18:09:21Z
dc.date.available2019-02-28T18:09:21Z
dc.date.issued2019-02-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/31772
dc.description.abstract[EUS] Ikerketa lan honen helburua ingeleseko klaseetan zehar ematen diren egoera ezberdinen aurrean ikasleen antsietate maila aztertzea izan da. Betiere, generoak eta irakasleen irakasteko moduek eraginik duten eta antsietate mailaren eta hizkuntza ohituren artean erlaziorik dagoen ikertu da. Horretarako, Durangoko hiru ikastetxe ezberdinetako 185 ikaslek betetako galdetegien bitartez, ingeleseko klaseak abiapuntu izanik, ikasleen antsietate maila eta hizkuntza ohituren inguruko datuak jaso dira. Era berean, parte hartu duten ikasleen ingeleseko irakasleek ere galdetegi bat bete dute, irakasteko moduen inguruko informazioa eskuratu ahal izateko. Emaitzei dagokienez, ikasleek antsietate egoerekiko adierazten duten adostasun maila tartekoa da.es_ES
dc.description.abstract[ES] El objetivo de este trabajo de investigación es examinar el nivel de ansiedad ante las diferentes situaciones que se dan durante las clases de inglés. En cualquier caso, investigando si el genero o los modos de enseñanza de los profesores tienen influencia o si existe alguna relación entre el nivel de ansiedad y los hábitos del lenguaje. Para ello, partiendo de las clases de inglés, se han recogido datos sobre el nivel de ansiedad y los hábitos del lenguaje a tráves de cuestionarios rellenados por 185 alumnos de tres escuelas diferentes de Durango. Asimismo, los profesores de inglés de los alumnos participantes también han rellenado un cuestionario para poder obtener información sobre los modos de enseñanza. En cuanto a los resultados, el nivel de conformidad que expresan los alumnos frente a ciertas situaciones de ansiedad es intermedio.es_ES
dc.description.abstract[EN] The aim of this research work has been the study of the anxiety levels of students in different situations that can occur in English classes. It has been taken into account if the gender and the way of teaching of the teacher, as well as the level of anxiety and the language habit are related. With this idea in mind, and using an inquiry done to 185 students from three schools of Durango, the level of anxiety and language habits of students have been compilated. In the same way, in order to get information about the way of teaching, another inquiry has been done by the teachers of those students. According to the results, the anxiety level demostrated by the student is medium.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectbigarren hizkuntzaren irakaskuntzaes_ES
dc.subjectdimentsio afektiboaes_ES
dc.subjectemozioakes_ES
dc.subjectantsietateaes_ES
dc.subjecthizkuntza ohituraes_ES
dc.titleLehen Hezkuntzako ikasleen antsietate maila ingeles hizkuntzaren ikaskuntzanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-02-05T10:25:34Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, Ainhoa Errasti Aguirrebeitia
dc.identifier.gaurassign62006-761665


Item honetako fitxategiak

Thumbnail
Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du