Youtuberrak hezkuntzan: atzerriko hizkuntzan ahozko gaitasuna garatzeko proposamen didaktikoa
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Fecha
2019-02-28Autor
Pérez Campo, Leire
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[EUS] Azkenaldian mundua ulertzeko era eta, batez ere, elkar komunikatzeko moduak aldatu dira. Testuinguru berri honetan pisu handia hartu dute IKTek eta sare sozialek. YouTube, batez ere gazteen artean asko erabiltzen den plataforma da. Lan honen helburua YouTube plataforma Atzerriko Hizkuntza ikasteko baliabide eraginkor gisa erabiltzea da. Ikasleak Youtuberrak bilakatzea proposatzen da, ikaskuntza-prozesuan bideoak erabilita ikasleen ahozko gaitasuna garatzeko. Lortutako emaitzen arabera, ikasleei erakargarria eta interesgarria iruditzen zaie eta eraginkortasunez aurrera eraman daiteke Youtuberrak bilakatzearen proposamena, emaitza aberasgarriak lortuz. [ES] Durante los últimos años ha cambiado nuestra forma de entender el mundo, y sobre todo la forma en la que nos comunicamos. En este nuevo contexto, las TIC y las redes sociales han adquirido un papel crucial. YouTube es utilizado por millones de usuarios, sobre todo jóvenes. El presente trabajo utiliza la plataforma de YouTube como recurso para aprender una lengua extranjera. Se propone que los alumnos se conviertan en youtubers, utilizando el vídeo dentro de un contexto didáctico, y así desarrollar la competencia oral. Los resultados obtenidos muestran que la propuesta puede llevarse a cabo eficazmente, resultando altamente atractivo e interesante a los alumnos, y logrando obtener resultados enriquecedores. [EN] During the last few years, there has been a change in the way we understand the world, and the way we communicate. In this new context, ICTs and social networks have acquired a crucial role. Youtube is used by millions of people, especially among teenagers. The aim of this work is to use Youtube as a resource to teach English as a foreign language. This proposal makes students become youtubers by using the video in a didactic context and, this way, developing students´ oral competence. The results claim that this proposal is highly attractive and interesting for pupils, and consequently can be implemented effectively.