Future Classroom Lab: iniziatiba aztertzeko eta baliozteko proposmena
View/ Open
Date
2019-03-07Author
Del Hoyo González, Mikel
Metadata
Show full item recordAbstract
[EUS] Bruselatik etorritako Future Classroom Lab (Etorkizuneko Ikasgela) iniziatibak berrikuntza pedagogikoa, teknologia eta, nola ez, hezkuntza batzen dituen proposamena da. Future Classroom Lab-ek ikasgela tradizionala berrirudikatzen du sortze prozesuaren atalak sei txoko ezberdinetan banatuz. Lan honetan talde esperimental bati eta kontrol talde bati aplikatuko zaien froga estandarizatuen bidezko pre eta post-test bidezko ebaluazioa proposatzen da. Lortutako emaitzek, positibo, negatibo edo berdinak izanda, gure ikastetxean iniziatiba aplikatzen jarraituko dugun erabakitzen lagunduko digute. Azkenik, hezkuntzan ematen diren aldaketak egiteko, oinarri teoriko zein froga enpirikoetan oinarritu behar direla azpimarratuko da. [ENG] Future Classroom Lab is an initiative that comes straight from Brussels joining pedagogical innovation, technology and, of course, education. Future Classroom Lab reimagines the traditional classroom by unravelling the different parts of the creative process in six different areas. This work makes an example of evaluation through pre and post-test to an experimental and control group using standardized tests. Whose results whether positive, negative or similar will help us decide if we should apply this initiative in our school or not. Finally, emphasis will be placed on the need to base changes in education on theoretical foundations and empirical data. [ES] Future Classroom Lab (Aula del Futuro) es una propuesta que llega desde Bruselas aunando innovación pedagógica, tecnología y, cómo no, educación. Future Classroom Lab reimagina el aula tradicional desgranando las diferentes partes del proceso creativo en seis diferentes áreas. En este trabajo se realiza una propuesta de evaluación de la iniciativa mediante pre y post-test a un grupo experimental y otro de control mediante pruebas estandarizadas. Cuyos resultados positivos, negativos o similares nos ayudarían a decidir si implantar la iniciativa en nuestro centro educativo. Finalmente se pondrá acento en la necesidad de basar los cambios en educación en fundamentos teóricos y datos empíricos.