Telebista kontsumoaren profila eta nerabeen harrera tesuingura: kultura arteko eta sexuaren araberako aldeak
Ikusi/ Ireki
Data
2010Egilea
Martínez de Morentin de Goñi, Juan Ignacio
Medrano Samaniego, María Concepción
Aierbe, A., Martínez de Morentín, J. I. & Medrano (2010). Telebista kontsumoaren profila eta nerabeen harrera testuingurua: kultura arteko eta sexuaren araberako aldeak. En Concepción Medrano & Juan Ignacio Martínez de Morentín, Komunikabidea, Balioak eta Hezkuntza (pp. 197-220). Bilbo: Euskal Herriko Unibertsitateko Argital Zerbitzua (UPV/EHU). ISBN 978-84-9860-421-4
Laburpena
Kultura eta sexu ezberdinetako nerabeekin egindako ikerketa bat aurkezten da telebistako kontsumoa (telebistako lehentasunak, iraupena, jarduera alternatiboak) eta familia testuinguruaren (gurasoen bitartekaritza eta familia giroa) antzekotasunak eta desberdintasunak aztertzeko. Alderdi hauek garrantzi handia dute hezkuntza esku-hartzearen ikuspegitik gaitasun mediatikoaren garapenerako.