Show simple item record

dc.contributor.advisorAristizabal Llorente, María Pilar ORCID
dc.contributor.advisorVizcarra Morales, María Teresa ORCID
dc.contributor.authorGamito Gómez, Rakel ORCID
dc.date.accessioned2019-09-23T09:32:14Z
dc.date.available2019-09-23T09:32:14Z
dc.date.issued2019-06-17
dc.date.submitted2019-06-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/35445
dc.description468 p.es_ES
dc.description.abstractInternet egunerokotasunaren bizkarrezur bilakatu da, batez ere haur eta nerabeen kasuan. Zalantzarik gabe munduko sarerik handienak abantaila ugari eskaintzen ditu, baina erabilera desegokiek eta egoera gatazkatsuek adin txikikoen nortasuna eta osasuna arrisku larrian jarri ditzakete. Zentzu horretan, testuinguru digitalak eta gazteek Interneten arriskuak kudeatzeko duten heldutasun faltak hezkuntza-komunitatearen kezka pizten dute. Horregatik, doktore-tesiak adin txikikoen Interneten erabilera-praktikak eta bizipen gatazkatsuak aztertzen ditu, Lehen Hezkuntzako 4., 5. eta 6. mailako ikasleen, familien eta hezkuntza-profesionalen pertzepzioak biltzen dituen kasu azterketa baten bitartez. Prozedura metodologikoa bi fase handitan banatu da eta partehartzaile, estrategia eta kategorizazio ezberdinak alderatu ditu. Emaitzak argiak eta alarma seinale dira. Lehen Hezkuntzako ikasleen artean Interneten eta gailu mugikorren erabilera orokorra da. Batez ere aisialdirako eta berdinen arteko komunikaziorako konektatzen dira eta, sarean esperientzia laburra izan arren, gehienek noizbait egoera gatazkatsuren bat bizi izan dute: ziberjazarpena, ezezagunekin kontaktua eta eduki ezegokiak, batik bat. Hala ere, familiek eta hezkuntza-profesionalek adin txikikoen errealitate digitalari buruz duten ezagutza partziala da. Beraz, Interneten erabilera arduratsuari buruzko kontzientzia piztearen beharra komunitate osora zabaltzen da: funtsezkoa da txikitatik Interneten arriskuak, nortasun digitala zein sarearen erabilera segururako prebentzio-jarraibideak lantzea eta, horretarako, ezinbestekoak dira hezkuntza-agenteen ardura eta inplikazioa. Lanaren amaieran, kontzientzia pizten hasteko gidalerroak eta lanketa Lehen Hezkuntzako geletan bideratzeko proposamen didaktiko bat eskaintzen dira.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectbasic educationes_ES
dc.subjectfamily kinshipes_ES
dc.subjecttechnology and social changees_ES
dc.subjecteducación básicaes_ES
dc.subjecttecnología y cambio sociales_ES
dc.subjectparentesco familiares_ES
dc.titleAdin txikikoen interneten erabilerari eta arriskuei buruzko kasu azterketa bat. Pertzepziotik kontzientzia pizteraes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.holderAtribución-CompartirIgual 3.0 España*
dc.rights.holder(cc)2019 RAKEL GAMITO GOMEZ (cc by-sa 4.0)
dc.identifier.studentID438862es_ES
dc.identifier.projectID18775es_ES
dc.departamentoesDidáctica y organización escolares_ES
dc.departamentoeuDidaktika eta eskola antolakuntzaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 3.0 España